meeeting in utrecht?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

de meetings zijn aan het kriebelen, ook bij mij, de eerste meeting afgelopen zaterdag kon ik niet komen, heel erg jammer.

is een nieuwe meeting mogelijk in utrecht? woon zelf in amersfoort en moet met openbaar vervoer namelijk.
ik ben erg benieuwd of er vrouwen zijn die willen komen, de datum maakt mij niet zoveel uti maar hoe meer hoe beter.

groetjes Miranda

Hoi,
misschien moeten we gewoon een datum over een half jaar of zo noemen. Om nu meteen weer over een paar maanden te doen vindt ik zelf wel wat snel. We hadden het er gister wel over om het over een half jaar of zo weer te doen. We zouden dan qua locatie misschien rond Utrecht of Amersfoort kunnen gaan zitten. Liefst niet in de stad zelf. Gisteren zaten we dus in het Campanille Hotel (een zakenhotel, waardoor het in het weekend rustig is), wat goed bereikbaar was via de snelweg.
Bereikbaarheid vind ik echt een eis, want voor mij is Utrecht of Amersfoort zowiezo al 1,5 uur rijden.
Groetjes Veerle

doe het als de kids ietsje ouder zijn idd
en spreek bv af in ballorig of kidscity
deed ik ook met de ouste

Hey Miranda,

Lijkt me een goed plan (woon zelf in Zeewolde en kom dus ook regelmatig in Amersfoort). Er zijn vast lokaties zat waar je wederom zo'n forumdag kunt houden. Tevens is het in het midden van het land, dus zijn er misschien ook meerdere forummers uit het Noorden van plan om te komen.

Het lijkt me alleen te lang duren om een half jaar te wachten. Niet dat het à la minute moet gebeuren, maar over een half jaar is het al weer winter en je weet nooit wat het weer doet...... het zou jammer zijn als het bv. opeens gaat sneeuwen, ijzelen oid. Je weet nooit in ons kikkerlandje....

Groetjes Veronique

Ik zou het ook wel leuk vinden in Utrecht og Amersfoort: ik woon nl ook in A'foort. Bovendien zit ik dan met 2 hummels en dan moet het wel een beetje te doen zijn.
Zandfoort a/d Eem in A'foort is ook nog een goede locatie: daar zijn we geweest met een form-reunie van mijn oudste. Zeker als het spul nog niet kruipt is dat een erg leuke plek.

groetjes
greet

hoi veerle,

zandfoort aan de eem ken ik ook, kom ik ook weleens.
erg gezellig. een soort gebouw met speeltoestellen, lounchebanken en zelfs geitjes en een hoop zand eromheen.
je kunt daar lekker naar muziek luisteren maar er worden ook veel dingen georganiseerd, van alles eigenlijk.
er zit een groot hek omheen dus de wat grote kinderen kunnen lekker spelen.
het is een beetje voor alle leeftijden.

groetjes miranda

Terug
Bovenaan