meegroei bh

Misschien een hele domme vraag hoor maar op dit moment draag ik een bh maat 80B. Als ik straks een meegroei bh wil kopen, koop ik dan dezelfde maat of groter? Iemand tips?
 
hey

ik heb wel gewoon de zelfde maat van bh gehouden zitten heel goed
bij me vorige zwangerschap had ik wel een 1 maat groter.
je moet gewoon beetje passen in de winkel welke fijnste zit


liefs
 
Hoi!

Ik ben naar de Livera geweest en daar hebben ze mij prima geholpen. Ik heb normaal 80E en....schrik niet, maar nu na 26,5 weken zit ik inmiddels op 80J! Oeps. Vaak kopen mensen hun bh te klein. Ze kunnen je bij de Livera daar erg goed in adviseren. Overigens heb ik tot 24 weken meegroeibh's gehad. Maar toen ging er eentje stuk daarvan en nu ben ik overgestapt op de voedingsbh's. Ik heb nu nog één meegroeibh en twee voedingsbh's. Die heb je straks toch ook nodig.

Groetjes en succes ermee.
 
Ik wilde ook aan de meegroei bh's en had bedacht naar Livera te gaan voor tips en dan eventueel bij de Hema halen aangezien die nogal goedkoper zijn..

Helaas gooide Livera al roet in het eten, mijn omvang was niet te krijgen in combinatie met de benodigde cup.. Heb toen van hun het advies gekregen een 'gewone' bh te kopen en dan misschien iets ruimte in de cup en hem strak afgesteld te kopen. Dus dat hij past op de strakste stand ipv normaal de wijdste stand. Dan had ik ruimte over als mijn buik hoger kwam te zitten. Heb dit bij de Hunkemoller toegepast (niets tegen livera, maar die prijzen vind ik niet leuk als je een hele nieuwe collectie moet en dan na de bevalling weer) en heb daar een aantal bh's gekocht en die zitten nog steeds prima.
 
Ik heb ze bij de prenetal gehaald. Die van Anita zijn duur maar wel echt super. Ik had wel een omvang en een cup groter gekocht. En net als Louise bleef het bij mij ook maar doorgroeien. Dus ik kocht er iedere keer 2 zodat ik wel de week rond kwam maar niet teveel had omdat ik er iedere keer weer zo uit was. Deed ze vaak snel even met een handwasje.
 
he meis, ik zelf ben begonnen met mee groei bh's op het eind zullen ze niet meer groeien en kan je voor kiezen om ze te blijven dragen of als je bv wilt geven om voedings bh's te halen,

De mee groei bh's zijn prettig in omvang en geeft je veel steun , ik heb ze nu niet nodg ( ben 30 weken) en nergens last van ze zijn ietsjes gegroeid maar niet veel, kan gewoon me eigen bh's nog aan, enigste waarom ik ze draag is comfortabeler als je bv wilt gaan geven is een bh met beugels niet verstandig,vandaar dat ik dus mee groei/voedings bh draag.

S6 met keuze temaken.

liefs
 
Hoi,
Bh's blijfven nog al persoonlijke dingen lees ik alweer haha. Ik ben nooit aan mee groei bh's begonnen omdat ten eerste mijn maat heel moeilijk te krijgen was. Ten tweede vind ik het heel naar om bh's te dragen waar geen beugels in zitten. Het zelfde geld voor voedingbh's. Moeilijk om een passende maat te vinden en ook zijn die niet met beugels te verkrijgen. Ik vond dat echt onzettend vervelend.Behalve dat het niet lekker zit vind ik dat ze ook niet echt ondersteunen dus je zwaarder geworden borsten blijven dat niet echt op hun plek zitten. En schudden tijdens traplopen enzo. Ik heb dus gewone bh's in een maatje groter gekocht. Zolang je gewone bh nog lekker zit, lekker blijven dragen zou ik zeggen!
Maar goed, zoals je hier boven al leest heeft iedereen er andere ervaringen mee dus je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt.
Succes!
Liefs,
Mar
 
Heb BH van de hema een gewone bh met softcups maar zonder beugel.Omdat ik in mijn normale bh last kreeg van die beugels.
Zijn goed betaalbaar en bij mijn vorige zwangerschap heb ik op het einde nog een grotere maat gekocht van deze.
 
Terug
Bovenaan