Meegroei BH's: tips?

Hai ladies,
Op t internet vind ik ladingen van voedings bh's, maar dat zoek ik niet. Ik ben 14 weken zwanger en m'n normale bh's passen bijna niet meer. Heeft iemand tips voor betaalbare goede meegroei bh's?
Liefs
 
Ik heb een fijne voedingsbh gekocht en van die verlengstukjes.
Dat was prima voor de hele zwangerschap. Nu 39 weken.
 
Ik heb twee beugelloze bh's gekocht bij de hunkemöller. Die zijn eigenlijk niet voor zwangerschap maar zitten wel erg lekker.
Daarnaast heb ik een sportbh van Mamalicious gekocht die tevens straks als voedingsbh kan functioneren en als laatste drie voedingsbh's bij de bonprix van katoen. Ook daarmee erg tevreden! Het voordeel is dat ik ze dus niet alleen nu maar ook straks na de bevalling kan dragen en gebruiken. Toch wat meer waar voor mijn geld. Als je geen borstvoeding wil geven zijn het nog steeds prima bh's voor tijdens de zwangerschap.
 
 
Ik ben fan van de voedingsbhs van de C&A. Zachte stof, goed te openen en sluiten en makkelijk te verstellen.
Ik gebruikte ze tijdens de zwangerschap en nu ook met de borstvoeding. Heb er drie of vier gekocht want ze zijn lekker betaalbaar! Je hebt ze met effen stof of een leuk kantje.

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/voedings-bh-2150123/2?utm_term=%7B%7D&gclid=Cj0KCQjw-NaJBhDsARIsAAja6dOSlBFOjVH2MIBGK0KCshLXTwvd7kpHn2FpUXrDgqyUHkX5OwYIKoUaAk7gEALw_wcB&utm_campaign=nl-psm-sfbo-low&utm_medium=psm&utm_content=nl-sfbo-low&utm_source=google
 
Hallo dames,Ik heb een vraagje met betrekking op dit topic. Hoe veel maten zijn jullie borsten gegroeid?
Ik ben nu 20 weken + 4 dagen zwanger en ben van 70F naar 75H gegaan (deze is nog wel op de groei/strakste haakjes)
Een goede BH vinden was al een hels karwei, maar nu gewoon niet meer te doen, en dan moet ik nog 20 weken...
Groetjes Ellen
 
https://www.amazon.nl/dp/B088WTGL5G?pd_rd_w=o8B2N&pf_rd_p=ff048fd6-9ab5-4c18-a718-b8dd67c3b84c&pf_rd_r=1R32KF2GBQ5TWAPQJFQF&pd_rd_r=ec1771cd-cb01-4a0f-8075-afce9b75e8c8&pd_rd_wg=MRJfl&pd_rd_i=B088WTGL5G&psc=1&ref_=pd_bap_m_rp_2_sc

Ik ben van een C naar een E gegaan en ik heb deze bh's vanaf week 8 al. Ik ben nu 37 weken zwanger. Het zijn echte meegroei-bh's en ook te gebruiken als voedingsbh's (en een vakje om eventueel compressen te plaatsen bij lekkende borsten)
Ik heb met mijn borsten een XL gekocht en dit zit prima, zeker in combinatie met een tussenstukje ivm de breedte, deze krijg je er ook bij!
 
Terug
Bovenaan