Meegroei bh's zijn zo saai

Hoi,

Ik ben inmiddels 13wk en 5dg zwanger en groei goed. Heb al een aantal weken positiekleding aan inclusief meegroeibh's . Maar ik vind de keus in bh's zo matig, zwart/wit of roze of ze zijn schreeuwend duur op internet te vinden. En aangezien mijn borsten best hard groeien ben ik nu nog niet van plan om hele dure aan te gaan schaffen.

Hebben jullie hier ook last van? Iemand een idee waar je wel leuke bh's kunt kopen?
Ga zelf morgen bij Noppies kijken, zit bij ons in de stad, hoop daar wat leuks aan te treffen.

groetes Sylvia
29-08 1e

Hey Sylvia,

Ik heb zelf 2 van de Hema gekocht. Ze zijn idd saai, maar voor 12,-(?) kan ik me er niet zo druk om maken. Als ik het idee heb dat me borsten niet meer verder groeien, wil ik sowieso een mooie (duurdere) voedingsbh (1 of 2) kopen... Ik moet wel zeggen dat de meegroei bh's echt heerlijk zitten. Dat is uiteindelijk toch het belangrijkste ;)

Groetjes MamaFem
11-08-10 1e

Mee eens!
Wat me dan nog het meeste stoort is dat die dingen zo hoog zijn! Dwz als je een topje aanhebt dat er dan nog zo'n driehoek van de bh bovenuitkomt, altijd charmant als je jasje een beetje openvalt...........:-S
Daarnaast vind ik het waardeloos dat er bij de Hema en de andere goedkopere aanbieders geen huidskleur bh's te krijgen zijn! Straks wel makkelijk onder een wit shirtje, niet onwaarschijnlijk als je in de zomer uitgeteld bent.....
1 voordeel Sylvia, als je er nu een aan (laat) meten je hem wel tot eind aan en daarna eventueel als je geen bv geeft..Ik heb nu de bh's van mijn eerste zw.schap weer aan, mankeert niets aan. Die zijn van de Hema, dus als je een duurdere hebt zal je die ook wel meerdere keren kunnen gebruiken, als het je gegund is natuurlijk...

Groetjes Sas

Ik ben het helemaal met mamafem eens: als ze maar lekker zitten vind ik het prima. Misschien dat ze bij de duurdere lingeriezaken wel hele mooie meegroeibh's hebben? Voedingsbh's zijn soms net iets mooier dan de meegroeibh's maar om die nu al te kopen?

ik kan bijna niet eens slagen in mijn cup maat
of 60 euro per stuk en tja voor de paar maanden vind ik dat best veel geld .
toen ik zwanger was van mijn zoontje (3 jaar terug) kost ik ze bij hunkemoller voor 25 euro helaas zijn ze uit het assortiment.

iemand nog een tip voor betaalbare meegroei bh's in grote cupmaat E/F

hoi,

ik heb een meegroei bh gekocht van Anita maternity.
48,- koste deze bh.
ik ben ook de gelukkige met een grote cupmaat, en pas ook die goedkopere niet :(
ik heb deze met een bloemetje, rozig, en een beetje kant.

die van mijn vorige zwangerschap 4 jaar geleden, waren zo uitgerekt, dat er weinig steun mee in zit.

hopelijk hebben jullie er wat aan.

gr.

geen last van, ik geloof dat er bij mij niks groeit, ja me buik maar verder niet!!heb bij de 1e ook negen maanden lang me gewone bh's aangehad, nu weer denk ik zo..

had me best leuk geleken hoor als ze een keer gaan groeien!!!

groetjes peet

He Sas even vanaf het september forum op bezoek hier. Neem een witte meegroeibh en laat deze in een emmer met thee trekken. Thee vlekt namelijk dat krijg je er niet meer uit. Vandaar dat het huidskleur blijft na het wassen. Durf je het niet aan probeer dan eerst even een wit slipje.

succes, gr nathalie

Terug
Bovenaan