Meekijken ovulatie testen

Hoi lieve mensen,
Ik ben in april gestopt met de pil en heb sindsdien wel elke maand een bloeding maar amper benoemingswaardig. Paar druppels per dag. Daarom ben ik begonnen met oluatietesten. Ik heb nog geen streepje gevonden die net zo donker is. Wel 1 die in de buurt komt, kan ik dit ook als positief beschouwen of kan t zijn dat ik nog geen eispronf heb omdat de menstruatuw ook nog niet echt aanwezig is
 
Hoi lieve mensen,
Ik ben in april gestopt met de pil en heb sindsdien wel elke maand een bloeding maar amper benoemingswaardig. Paar druppels per dag. Daarom ben ik begonnen met oluatietesten. Ik heb nog geen streepje gevonden die net zo donker is. Wel 1 die in de buurt komt, kan ik dit ook als positief beschouwen of kan t zijn dat ik nog geen eispronf heb omdat de menstruatuw ook nog niet echt aanwezig is
Hoi,

Naar mijn weten moet de ovulatietest 2 duidelijke strepen aangeven , een lichte streep is helaas niet geldig.
Ik zou denken dat je hormoonhuishouding nog niet optimaal is na het stoppen met de pil, waardoor je misschien nog geen eisprong hebt gehad? Maar dat baseer ik ook alleen maar van de informatie die ik gelezen heb na het stoppen met de pil.

Hoe lang ben je nu aan het testen?
Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest , succes :)
 
Hi! Op welke momenten test je? Ik kon het eerst ook niet snel vinden maar toen las ik online ergens dat 2x per dag testen rond 12:00 en 20:00 het beste werkt. In de eerst volgende cyclus heb ik het gelijk gevonden. Wie weet helpt dit bij jou ook?
Verder heb ik bijna elke dag getest tijdens de cyclus en bleek ik ook pas later een eisprong te hebben, dus vind persoonlijk daarin de apps ook niet heel vetrouwbaar. Succes!!
 
Terug
Bovenaan