Meekijken ovulatietest

<p>Dag allemaal,</p><p>De ovulatietesten vind ik echt een crime om af te lezen, vorige maand de eerste test die ik deed direct een knal paarse streep. Nu 4 testen gedaan die wat oplopen. Wat denken jullie van de laatste test, positief? </p><p>Ik post de foto even hieronder</p><p>Lieve groetjes </p>

Dag allemaal,
Volgens mij verdwijnt mijn bericht elke keer, in elk geval... 
Wil iemand mee kijken naar mijn ovutesten? Vorige maand met 1 test een knal paarse streep, nu wat meer oplopend. Wat denken jullie? De laatste positief van vandaag?

Lieve groetjes 

Hi Leonie-xxx, 

Hij loopt iig mooi op! Mijne zien er ook zo uit, toevallig ook precies deze dagen getest & zelfde streepjes haha
Ik zou morgen nog even een testje doen. Als die nog donkerder is, dan zit hij eraan te komen. Als hij lichter is dan is je piek geweest. 

Hoi Chell,
Bedankt! Ik ga morgen nog een testje doen, en in elk geval wel klussen (haha) voor het geval ik morgen een lichter streepje heb en het net mis loop 
Hopenlijk hebben we een keer raak :) 

Hey Leonie,
Als ik je een tip mag geven zou ik de clearblue paars erbij gaan gebruiken. Deze zijn duur (schrik niet) maar geven zoveel duidelijkheid. Ik gebruik dipsticks en als deze wat op beginnen te lopen pak ik de clearblue erbij. Dan zie je wanneer je in je vruchtbare dagen zit dus kun je het al om de dag gezellig maken en deze geven bij mij de duidelijkheid die ik in de streepjes mis. Dan krijg ik een smiley terwijl op de streepjes het nog niet zo donker is als dat iedereen zegt dat ze moeten zijn. Dan weet je zeker dat je m dus niet mist! (Zoals ik waarschijnlijk de eerste keer wel had). Zie mijn testjes hieronder, op de donkerste streep was het al de 2e dag van mijn vaste smiley. Hopelijk heb je er iets aan, succes!
Ohja en ps ik hoop natuurlijk dat je helemaal geen ovulatietesten meer nodig hebt na deze ronde ! ;-) ?
https://postimg.cc/F1jVYW0n

Terug
Bovenaan