meekijken ovulatietest

Bromar

New member
Dames,

Willen jullie eens met mij meekijken? Ik heb de testen van de action gebruikt, zitten in de 3e ronde en wil graag weten of de berekeningen kloppen met mijn lijf. Wat denken jullie? was dit een eisprong? Het lijntje is namelijk heel vaag.....wat denken jullie?<
 
De testen moet je binnen 5 minuten aflezen. Vanaf de 3e minuut zelfs. En het beste tijdstip om te testen is tussen 14:00 en 18:00. En 2 a 4 uur van tevoren weinig drinken zodat de urine meer geconcentreerd is.
<p style="text-align: left;">Volgens mij heb je geen eisprong gehad. De streep in het vierkante venster moet namelijk net zo donker of donkerder zijn als de controle streep.</p>
<p style="text-align: left;">Zelf heb ik de testen van de kruidvat gebruikt. Die deden het heel goed.</p>
 
Volgens mij heb je geen eisprong gehad. Bij mijn ovulatietest was op een dag de teststreep donkerder dan de controlestreep en werd hierna steeds lichter
 
Waarom koop je geen ovulatietesten van de kruidvat of etos? Kost maar 13,95 voor 7 sticks. Ik gebruik die van de kruidvat en die zijn duidelijker dan die wat jij nu gebruikt als ik eerlijk moet zijn.
 
Terug
Bovenaan