Meenemen naar zwembad

<p>Hai ouders,</p><p>komend weekend gaan we voor hrt eerst naar een peuterzwembadje in de buurt. Wat nemen jullie zoal mee? En doen jullie de kleine dan iets van zwembandjes oid om? Mijn kindje is ruim 17mdn</p>
 
Leuk! Ik ga al vanaf 3 mnd met mijn zoontje zwemmen ? Tenzij je naar een speciale baby"les" gaat, is het in dieper water wel  verplicht om iets van een babyfloat te gebruiken. Ik geloof dat dit niet geldt voor die echte babybadjes met maar een klein laagje water, maar dat weet ik niet zeker...
Wij nemen altijd mee:
- zwemkleding (als je alleen gaat, je eigen bikini/badpak thuis alvast aantrekken! Scheelt weer gedoe)
- een handdoek voor jezelf en (een badcape) voor je kleine
- hydrofieldoek voor extra goed afdrogen
- douchegel
- iets te snacken voor erna
 
Hier zijn vlindertjes (vanaf 1 jaar) en een zwemluier verplicht.
Ik neem ook altijd lekkere creme mee om mijn kindjes daarna mee in te smeren. 
En een vriendin heeft stoffen zwemschoentjes, ideaal omdat het heel glibberig is voor die kleintjes om te lopen. Ik heb ze niet helaas.
 
Ik ga regelmatig babyzwemmen met onze zoon. Ik neem altijd mee: zwemluiers, badcape, 2 hydrofiele doeken, drinkbeker, iets te eten voor erna. 
Ik droog m'n zoon altijd als eerst af en kleed hem aan. Dan gebruik ik een droge hydrofiel om even voor mezelf te hangen, zodat m'n zoon niet weer nat wordt als ik 'm optil. Terwijl ik mezelf afdroog en aankleed, zet ik hem in de buggy met z'n eten en drinken. Dan is hij wel even zoet tot ik klaar ben. 
 
Zwemvleugels en een zwemluier is verplicht.
Verder een paar handdoeken, hydrofiele doeken, shampoo, wat te eten en drinken en een plastic tas om daarna alle natte spullen in te doen. 
Ik zwem al met mn dochter sinds ze 3 maanden is. Erg leuk! Je hebt niet veel nodig hoor.
 
Ik neem altijd een badjas voor mezelf mee. Als ik dan mn dochter aan het afdrogen en aankleden ben, is het voor mezelf niet zo koud, en ben ik al zo goed als droog. De rest is hierboven al wel genoemd :)
Veel plezier!!
 
Alles wat hierboven staat en als je kindje al loopt Ockyz zwemsokken. Ik zie altijd kindjes onderuit glijden op die van ons met zn ockyz aan. 
 
Terug
Bovenaan