meer afscheiding, zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik zit eigenlijk op een ander forum, als zwanger worden lang duurt, maar ik dacht ik ga hier mijn vraag stellen. Misschien dat iemand mij hier verder kan helpen.
Wij zijn nu al een jaar bezig om zwanger te worden en lopen bij de gyn. Ik heb een onregelmatige cyclus en het zaad van mijn vriend is niet goed.
Nu zit ik vandaag op dag 41 en nog geen ongi te bekennen. Wel heb ik al een paar dagen meer afscheiding, wittig en al bijna 1,5 week gevoelige borsten. Deze zijn we l2 dagen minder gevoelig geweest, maar nu weer wel gevoelig.
Mijn langste cyclus duurde 44 dagen. Laatste 3 cycli waren 32, 36 en 31 dagen.
Ik durf niet te testen, ben bang voor negatief resultaat. Als ik nu ongi wordt krijg ik deze ronde een HSG en gaan we de volgende ronde voor IUI.
Wie weet of meer afscheiding kan passen bij een beginnende zwangerschap?

Dank je wel alvast.

Liefs Kaatjeknuffel, die het allemaal erg spannend vind

ja ben zwanger van de tweede en bij deze zwangerschap merkte ik het daar echt aan al echt een paar  dagen na bevruchting   heel apart maar heb ook mijn hele zwangerschap geduurd blehhhhh
en mijn tepels werden anders van vorm
hoop het voor je
gr marijke 37,4

Hoi kaatjeknuffel,

Ik heb ook heel lang geschreven op het "langer duurt" forum. Misschien ken je me nog wel?

Ik ben nu 9.3 wkn zwanger van de 1ste IVF.
Ik had al vrij snel na de positieve test last van witte afscheiding,  tot 6  wkn heel erg veel. Nu wat minder. Ik werd er ook heel erg onzeker van maar het schijnt er allemaal bij te horen.
Ik zou er gewoon een testje tegenaan gooien, dan weet je het zeker. Nu blijf je maar in die onzekerheid zitten wel.....niet  (ik weet helaas heel goed hoe je je voelt).

Ik hoop voor je dat het raak is en dat die HSG niet meer nodig is.

Ik hoor het wel.

Kruimel

Ja, ik had ook vrij snel last van meer afscheiding bij aanvang zwangerschap. Meestal kun je ook aan je schaamlippen zien dat je zwanger bent: deze zijn donkerrood/paars gekleurd. Ik had het ooit eens gelezen en bij mijn derde zwangerschap heb ik dit gecontroleerd alvorens ik de test heb gedaan en dit bleek inderdaad het geval te zijn. In de eerste week had ik het ook heel erg koud.
Succes, hopelijk ben je zwanger!!!
Groetjes, Yoeke

Terug
Bovenaan