meer afscheiding

Hoi Meiden

Ik ben morgen 37 wkn zwanger, en heb sinds anderhalve week meer afscheiding als normaal, het is wit en ruikt ook beetje, sorry voor dit! Is dit normaal? Of is dit langzaam het begin? Heb ook bijna elke dag wel kramp of pijn van onderen. Morgen moet ik ook naar de vk, dus kan ik het haar ook vragen. Alvast bedankt voor jullie reactie.

Hoi IlseM,

Ik heb er ook last van. Is inderdaad wat vervelend maar volgens mij is het wel normaal aan het einde van de zwangerschap. En helaas zegt het ook nog niet zoveel. Tenminste niet dat het elk moment gaat gebeuren zeg maar. Suc6 met de laatste lootjes!

Groetjes,

Herkenbaar verhaal ilse, alleen ben ik pas 35 weken... dus geen idee of het een voorbode is.. hoor graag van je wat de vk zei.

Had ik de vorige keer, en nu ook weer. Zolang het maar niet gaat stinken is het goed. Het is volgens mij wat "glijmiddel" of "week maker", tijdens de zwangerschap gaan alle slijmvliezen wat zwellen meer slijm produceren.

Oke fijn om te weten,... al die gekke kwaaltjes en pijntjes die er bij horen pffff onzeker wordt je er soms van he?

Terug
Bovenaan