Meer dames die voor een derde gaan??

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!

Ik vroeg me af of er meer meiden zijn die voor een derde gaan?

We hebben twee zoons 1 van 3,5 en 1 van bijna 2.

Ik ben twee maand terug mijn spiraal verloren. En had daarna een prachtige cyclus van 28 dagen.

Mijn grote droom is om ons gezin compleet te maken met een dochter. Mochten we bij een derde als deze ons gegund is weet een jongen krijgen zijn we ook zeker compleet.Maar we willen toch kijken of we de kansen wat kunnen vergroten.

Ik weet dat het een teer onderwerp is maarja een droom mag je hebben toch?

We proberen de shetles methode iemand hier bekend mee?

Ik weet dat het voor een jongen bij ons werkt.

Zijn met de eerste zwanger geworden met behulp van clomid dit omdat ik geen regelmatige cyclus had na bijna 2 jaar te hebben geprobeerd.

Onze tweede zoon is door de pil heen gegaan.

Ben erg benieuwd hoe het nu gaat.

Kijk er erg naar uit om nog een keer zwanger te mogen zijn!

Jaaaa ik ben bezig met iui!

Ik heb 2 meiden van 9 jr en 14 maanden dus een jongetje zou ik ook graag willen hoor hihi

Maar ik heb 5 jaar over Jill gedaan en 4.5 jaar over Dani. Dus eigenlijk durf ik niet eens een voorkeur te hebben. Maar we zullen zien

Succes! !

Hoi,

Wat leuk dat jullie willen gaan proberen voor een derde.

Ik wil ook heel heel graag voor een derde gaan. Maar mijn man twijfelt nog steeds een beetje. Dus vind het erg lastig aan gezien hij niet echt heel duidelijk is. Het ene moment is hij enthousiast en andere moment ziet hij het niet zitten. Dus word nog even spannend. Wil zelf in augustus stoppen. Dan is de pil ook op. Dus even afwachten. Wat hij dan beslist.

We hebben al 2 prachtige dochters van 5 en 3. En heb gewoon het gevoel dat we niet compleet zijn. Het mooiste zou zijn om een zoon te krijgen. Aangezien anders bij ons de achternaam ophoud. Dus we willen graag een stamboom houder hihi... Maar denk zelf dat we alleen maar meiden kunnen maken :D Met nog een dochter zou ik ook heel gelukkig zijn.

Mijn andere 2 dochters waren niet gepland dus vind het wel heel spannend aangezien we nooit het moment hebben gehad dat we er echt voor gekozen hebben om voor een kind te gaan.

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

Succes ook voor jullie!

Terug
Bovenaan