hey meiden,
hier nog even een berichtje van mij. Gisteren voor de 3de meting geweest. Er waren er meer dan 20 geteld. Men is nu bang voor een overstimulatie, Wie heeft dit wel eens gehad en waar moet ik dan rekening mee houden? Hoe voelt het en wat zijn de aanwijzingen? Ik heb wel een wat dikkere buik, Ik voel mijn eierstokken ook zitten. Heb wat steekjes en kleine pijntjes, en ben er moe. Morgen moeten we voor onze 4de meting. De follikels groeien goed en zaten gisteren op +/- 15 mm. We moeten op de helft van de hormonen gaan zitten. Ik hoop dat alles goed gaat. Wel zie ik een beetje tegen de punctie op. Ik heb wel gevraagt om een wat hogere dosis pijnstilling. Misschien helpt het......ik hoop het, want de vorige keer was het wel erg pijnlijk. Maar goed, ik houd me steeds voor dat het maar ongeveer een kwartier duurt en wat is nu een kwartier op een heel mensenleven. Het is onze 4de ICSI behandeling en hoop dan ook verschrikkelijk dat het ook niet meer hoeft en dat dit de laatste behandeling is met een goed resultaat. Het is helaas het geval dat je helemaal niets in de hand hebt en dat je alles maar over je heen moet laten komen. En hopen dat het goed komt. Oke, dit was weer mijn verhaal.
Tot schrijfs allemaal.....wilma