Hoi! Mijn dochter van 11 maanden is al zeker 3 weken verkouden. Het begon met wat snotterig zijn en af en toe hoesten, toen had ze er nog niet veel last van. Daarna heeft ze koorts gekregen (38,5) welke gelukkig binnen 2 dagen wel over was. Vanaf toen is het hoesten en de verkoudheid erger geworden. Dit is nu al 2 weken. Ze is hangerig, huilerig, hoest veel (vooral snachts) en wordt soms huilend wakker. Normaal is ze een heel vrolijk meisje die lekker op avontuur gaat, dus ze is totaal niet zichzelf.<br /><br />We zijn eergisteren bij de dokter geweest omdat het zo lang aanhoud. Die zegt dat haar longen brandschoon zijn en ze waarschijnlijk alleen hoest vanwege dat ze zo snotterig is. Wel is volgens de dokter haar oortje onrustig, dus dit moesten we even in de gaten houden.<br /><br />Ik vraag me alleen af. Had een ‘gewone’ verkoudheid niet al weg of minder moeten zijn? We hebben haar bed bij haar hoofd al wat omhoog, gebruiken neusspray.. Wat kunnen we nog doen om van die verkoudheid af te komen?<br /><br />