Meer dan een liter!

Hoi meiden,

Hoe zit dat nou? Mogen babies meer dan een liter vocht binnen krijgen per dag?
Mijn zoon is precies 4 weken en krijgt sinds een week. 6x 160 cc. Het is een groot kindje 5580 gr en 60 cm. Als het zo is dan hebben we niet zoveel ruimte meer.
Ik ben bang dat over een paar dagen 160 cc niet meer genoeg is. CB is op vakantie en is er volgende week weer open.
Weten jullie het?????

Gr Amber en Xavio
 
Hallo,

Theoretisch gezien klopt het wel, maar praktisch niet echt..
Mijn dochter dronk met 4-5 maanden rond de 1300cc per dag. Mocht ook, zei het cb. Het gaat vanzelf wel omlaag hoor. Aangezien je een grote jongen hebt, zal hij dit ook wel nodig hebben. Dus mijn advies: geef hem maar lekker hoeveel hij wil. Hij geeft vanzelf wel aan als hij genoeg heeft gehad. Ik heb mij nooit zorgen gemaakt hierover. Ik was allang blij dat ze zo goed dronk. ze is nu ruim 7 maanden en drinkt de ene dag 700 cc en de andere dag weer 900 cc. Terwijl ze van het cb naar 1 á 2 flesjes overmoest....ja dáááág!! :)

Groetjes, mmv Johna!
 
Hoi,
Maak je aub geen zorgen hoeveel jouw zoontje drinkt. Hij geeft wel aan hoeveel hij wilt. Mijn zoontje was bij 4 weken ook een grote jongen en dronk ook erg veel terwijl ze bij cb zeiden dat ik ze minder moest geven ivm overgwicht later. Maar hij bleef huilen omdat hij nog steeds honger had. Ik gaf hem meer,nu is hij 8mnd en hij eet/drinkt nog steeds veel. Hij heeft het nodig.
succes!!!
groetjes,
Steph
 
Terug
Bovenaan