Meer echo's?

Ik was even nieuwsgierig; ik lees dat een aantal van jullie meerdere echo's krijgen in de eerste paar maanden. Bij mij is alleen gezegd dat ik een termijnecho krijg en als ik dat zelf wil een combinatietest. Was vorige keer ook zo. Vroeg me af of dat soms per verloskundige of per regio ofzo verschilt of dat er medische redenen zijn?
 
Moest een echo met 7 weken omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad: ze moeten dus snel checken of het in de baarmoeder zit. Daarna een bloeding dus meteen weer echo en daarom nu vrijdag ook weer de 3e.
Alleen maar goed nieuws dus als je lang op een echo moet wachten!
 
krijg meerdere echo s omdat ik meerdere miskramen heb gehad en ook een medische indicatie heb
maar het heeft meer met geruststelling te maken hoor want als het mis gaat kun je nog zoveel echo s krijgen maar ze kunnen er toch niks tegen doen tenzij er echt een aanleiding is
maar wel krijgen wij echo s tussendoor omdat het bij ons altijd mis ging tussen de 8 en tien weken dus vandaar

 
En soms krijgen mensen ook meerdere termijn echo's omdat ze met de eerste echo te vroeg zijn en dan kunnen ze nog niet goed de uitgerekende datum berekenen.
Dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook. Toen dachten ze ook dat ik twee weken verder was, dus moest ik weer een keer terug komen.
Deze keer denk ik dat het wel mee valt:) Maar we zullen zien!
Liefs,
Mar
 
Ook ik heb een medische indicatie vandaar dat ik vaker terug moet komen.
Beide zwangerschappen zijn te vroeg geboren en de derde was een miskraam.
En idd meerdere echo's wil niet automatisch zeggen dat alles goed is/komt.
Bij mijn dochter had ik meerdere echo's en strengere controle en ondanks alles is ze toch te vroeg geboren en overleden.

Liefs Patricia
 
Terug
Bovenaan