Meer energie, wel een dikke kop

Hey allemaal,
Hebben jullie ook allemaal wat meer energie? Ik wel!! Ben nog wel wat vermoeid, maar niet meer zo erg als in de eerste 15 weken. Ben ik wel blij mee!
Wel wat ik een nadeel vind, is dat mijn gezicht ook dikker wordt. Pff... dat vind ik toch echt niet mooi.
Maar mijn buikje begint al goed te groeien, dat vind ik wel leuk.
Groetjes Rianne

Ha RianS, Ondanks dat ze mij direct het ziekenhuis in bonjourden, voelde ik mij sinds die week ook weer fitter. Dus ook na zo'n 13/14 weken. En vond dat erg prettig. Ziekenhuis was weer een behoorlijk (stress)aanslag en zorgde voor vermoeidheid, maar nu weer een weekje thuis en voel me weer stukken beter en doe zelfs al weer eens wat dingen! Heerlijk!
De groei van mijn buikje is wat rustiger...Week 13 was ie zomaar 8 cm gegroeid (3 weken eerder ook gemeten) en afgelopen week maar 1 cm! Beetje flauw.
Kan er in ieder geval steeds beter en meer van genieten, en dat vind ik fijn. Binnenkort maar eens rondkijken naar wat zwangere bewegings dingetjes enzo.

Hallo,

Ik ben nu 17 weken en voel me nogsteeds vaak moe.
Ik wil zo graag weer wat meer energie.
Ik werk op een kinderdagverblijf en kan dan wat energie wel gebruiken.
Ik werk halve dagen, maar na 4 uurtjes werken ben ik al kapot.

STraks weer werken :(
Maar morgen lekker vrij :)
Dan gaan we naar de VK :)
En 1 okt 20 weken echo :)

Ik wil best een dikker gezicht als ik daarvoor een lading energie krijg hahahaha.

Fijne zwangerschap.

Gr. Nini

Energie? Ik ben nu 18 weken en ondanks de verbouwingsdrang van het huis is de energie nog ver te zoeken. Als ik tegen mijn vermoeidheid in wil gaan dan heb ik een half uurtje later weer een harde buik dus dan kan men niet doorgaan........en dikkere gezicht? Ik ben rond en gezond op het moment, haha......gezicht ook zeker dikker en hierdoor lijk je wat jonger, heb jij dat ook? Dus daar zit wel een voordeel...........Geniet ervan dat je zoveel meer energie hebt, met boller gezicht of niet....voordat je het weet is het februari.

Terug
Bovenaan