meer eten, snoepen

Hoi meiden,

Hebben jullie dat ook...dat je veel meer eet en snoept nu je probeert zwanger te raken? Ik let altijd erg op mijn lijn, maar de laatste tijd interesseert het mij niet zo erg meer! Ik ben ook sind December 2003 getopt met roken! Ik eet meer en snoep behoorlijk!! Denk ook straks wordt ik toch dikker!! Erg toch!!

Lekker paasstol en duivenkater en niet te vergeten de paaseieren!!

En vergeet niet een exra eitje voor je partner te koken.....goed voor de potentie!!

Fijne paasdagen

Jaaaaaaa, dat heb ik precies zo! Eerst lette ik er vrij goed op wat ik at, maar nu lijkt het wel alsof het me niet meer kan schelen. Alleen de week na mijn ongi lukt het me nog enigzins om me in te houden.

Groetjes Femmy

p.s. wat is duivenkater?

Duivenkater is zoet wit brood en wordt meestal met de paas en kerstdagen gegeten! Is erg lekker hoor, maar volgens mij ook niet zo goed voor de lijn!! Maar ja als het goed is worden we straks toch wat dikker...Het lijkt mij trouwens heerlijk dat je straks niet meer je buik in hoeft te houden!! Vooral in bikini!! Ja toch!!

Groetjes

Nee, ik heb juist het omgekeerde. Ik ben niet aan het lijnen, maar let wel heel erg op wat ik eet. Dat het gezond is en niet al te veel. Ik wil namelijk na afloop niet al teveel moeite hebben om alle extra pondjes er weer af te krijgen.

groetjes

Terug
Bovenaan