Meer Handige mama's ??? (FOTO'S)

Hoi mama's,

Natuurlijk zijn wij veel meer dan mama's alleen. dat had ik al eens in een andere Topic aangehaald

Wij zijn natuurlijk buiten het mama zijn waanzinnig aantrekkelijke partners ,  een goede kok, een  perfecte huishoudster, Joost (weten alles haha), etc etc..

Ik ben dan ook nog eens een mama die werkelijk overal aan begint! Ik bedoel dan dingen als bomen kappen, bestraten, muren stukke, meubelen opknappen, electro aansluiten ( bv lampen), muurtje metselen  én vorige week een zandbak aangelegd! Heerlijk dat "geklooi"!

Morgen ga ik ook nog een gazon aanleggen hihi...

Als je soms op die mannen moet wachten dan eh,.. Ach, jullie weten het wel haha.. Ik begin er altijd aan en het lukt me meestal nog ook..

Zelf ben ik wel erg blij met mijn nieuwe aangelegde zandbak.
Hij kan royaal rondom de zandbak zitten (en kastelen bouwen)  en het zand wat er naast gaat veeg ik er zo weer in!

Hier zijn de foto's..
Het zand wordt er morgen pas ingedaan en een deksel laat ik er nog op maken.

Eerst heb ik dat stuk tuin opnieuw bestraat en de afmeting voor zandbak vrijgelaten..

Toen dat ellendig gat uitgegraven.. Pff... Steeds met plastic zakken   weggesjouwd (dag er op spierpijn) haha..

Met overige tegels de zijwanden bestraat,..

Én de bodem bestraat,.. Zand weg vegen en nu nog het speelzand kopen!!

KLAAR IS KLARA !!

Het scheelt je een boel geld en ik had hem in 1,5 uur gemaakt..

Meer mama's met zulke actie's??

Esmé mv Kay

PS: ik heb de zandbak vorige week gemaakt en die struiken zitten nu helemaal vol met bladeren!! lang leven het voorjaar!!

Sja, wat zal ik hier nou eens op zeggen....
Ik heb bijna 1,5 jaar bij mijn vader's klussenbdrijf gewerkt, dus ik kan ook best wel wat....
Misschien kan jij nu bij hem aan de gang?? hahaha

Maarre...heb zo even geen voorbeelden van wat ik doe....
Wel gaaf gedaan hoor!
COMPLIMENTEN!!!

Liefs Annet  

Weet je wat het is,.. Iedereen kan veel meer dan ze zelf denken. Alleen is het vaak de stap om er aan te beginnen voor veel te groot.

Als ik het verpruts dan is het jammer,.. Doe ik het gewoon weer overnieuw!
En lukt het je dan ook nog dan heb je een  goede reden om apetrots op jezelf te zijn.. en als het niet lukt mag je trots zijn op het feit dat je er wel aan durft te beginnen! Zo,.. haha..

Mijn moeder zei altijd:"Een been gebroken is erger", en daar heeft ze gelijk in.

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan