meer info

Hallo lieve meiden,
Vanmorgen voor een echo geweest. Vrijdag namelijk menstruatie begonnen.pas savondr,maar nu was het wel dag 4.
Vorige ronde de eigen gyn niet gehad.vanmorgen gelukkig wel.
Ze vertelde dat de behandeling zoals ie nu is,12 rondes kan.puregon,pregnyl en zelf klussen.
Dit geeft wel een rustgevend gevoel.
Vanavond weer beginnen met spuiten en dan volgende week ma een fm.
Afgelmpen weekend kreeg ik te horen dat er eemtje in de kennissenkring zwanger is.en er is een kindje opgedragen.met dit laatste had ik wel moeite.zelfs nu nog als ik erajn terugdenk.dan komt opeens de 'waarom-vraag'.
Maar goed,genoeg gezeurd.
Allemaal sterkte.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes telkens weer.
Liefs,

Lieve Heleen, Wat verschrikkelijk balen voor je!!! Hopelijk vindt je de tijd en de rust om de teleurstelling een plaatsje te geven. Wel goed nieuws inderdaad om te horen dat jullie op deze manier een tijdje verder kunnen. Heel veel succes met de volgende ronde!!! Veel liefs

Ps. Ik begreep niet goed wat je bedoelt met 'er is een kindje opgedragen' maar het klinkt niet goed, dus veel sterkte daarmee.

Lieve ilse,
Opgedragen is een vorm van dopen.dat je het kind van god hebt gekregen..
Het is inderdaad fijn om te weten hoe het nog even verder kan.
Thanks voor je lieve woorden. Liefs,

Oei, sorry, ik weet weinig van het geloof vandaar mijn rare reactie. Gelukkig ging het dan toch om een fijne gelegenheid (al weet ik heel goed hoe moeilijk die momenten kunnen zijn). Hou ons op de hoogte hè!

Dank je ilse.ik dacht al,ik had het beter kunnen uitleggen.juist op zon moment de vragen.waarom zij wel?wat heeft dit lange traject voor zin?wat wil god ons hiermee leren? Goed dat je het vraagt hoor!
Eerder heb ik het er nog niet zo moeilijk mee gehad.dat was voor mij ak nieuw.het begon al tijdens de dienst.

Blijft moeilijk meid. Wel fijn dat je even met deze methode vooruit kan. Geboorte, zwangerschap en bijzondere momenten doen gewoon pijn. 1 ding wat ik vooral ervaren heb is, dat het wonder zo groot is. Je waardeert het vele malen groter. Het hoe en waarom krijg je misschien geen antwoord op.

Voor mij persoonlijk heeft het uiteindelijk een positieve uitwerking gehad. Ondanks dat ik de nodige probleempjes met de jongens heb. Ook die heb ik gekregen om te groeien. God heeft me deze 2 kindjes gegeven om voor te zorgen. En omdat we lang op de oudste moesten wachten, besef ik dat iedere dag des te meer.

Hou moed en ook jouw dag komt snel hoop ik.

Thanks supertje.
het is inderdaad moeilijk.
het wonder is inderdaad groot en zal alleen maar groter worden.
bedankt voor je reactie.
liefs,

Terug
Bovenaan