Ik heb een vreemde vraag,ben zwanger geraakt door bovenop mijn man(gemeenschap) te hebben gezeten,het is een standje waardoor je moeilijker zwanger raakt(door de zwaartekracht),heb ik gelezen,maar het is ons toch gelukt(ben nu 12 weken),we hebben een zoon en dochter(dochter was ongepland,door gaatje in condoom),dus hebben geen voorkeur,alleen vroeg ik me af of je meer kans hebt op een meisje,omdat vrouwelijke zaadcellen langer overleven en langzamer zijn en mannelijker sneller zwemmen,maar eerder afsterven,zoals ik ook aan die theorie denk waarbij ons dochtertje is geboren,omdat doe langer overleefde(langzamer zwom),door een gaatje in het condoom,maar mijn vriend zegt sperma zwemt omhoog,dus moet het niets uitmaken(maar het moet wel een langere weg afleggen dan met een diepe penetratie,door een ander standje,of denken jullie dat het onzin is en de man gewoon het geslacht bepaald!
(Trouwens de theorie voor een jongen net voor of op de eisprong klopt niet en enkele dagen eerder meer kans op een meisje,want ik ken iemand die een week(of 6 dagen) voor haar eisprong,zwanger is geraakt van een jongen,dus het blijft een gok denk ik,maar ben benieuwd naar andere reacties...
(Trouwens de theorie voor een jongen net voor of op de eisprong klopt niet en enkele dagen eerder meer kans op een meisje,want ik ken iemand die een week(of 6 dagen) voor haar eisprong,zwanger is geraakt van een jongen,dus het blijft een gok denk ik,maar ben benieuwd naar andere reacties...