Meer kindjes met 2 moeders???

<p>Hoiiii daar mama's</p><p>Drie weken geleden ben ik bevallen van ons tweede kindje. Een prachtig zoontje. Samen met mijn vrouw heb ik al een dochter van 2, die door haar gedragen is. </p><p>Ik zou het leuk vinden om contact te hebben met andere gezinnen die bestaan uit 2 moeders of 2 vaders. </p><p>Ik heb de lesbische wereld lange tijd geleden goed afgesloten en achter me gelaten ;) Maar nu denk ik dat het voor onze kinderen (en voor ons) heel leuk is om andere kinderen te kennen met 'dezelfde' gezinssituatie :) </p><p>Wij wonen in Nootdorp (of all places!) En ik vraag me vooral af of er hier in de buurt moeders of vaders wonen die zo nu en dan ook heel pedagogisch een wijntje willen drinken in de zon, terwijl de kinderen om hetzelfde fietsje vechten :) </p>

Hoi!
Mijn vriendin en ik zijn hard aan de slag om samen een gezin te starten. Ik ben dus nog geen mama, maar hopelijk duurt dat niet lang meer.
Er zijn niet zo veel lesbische mama's op zoek naar vriendinnen, wij missen dat zelf in Haarlem ook. Ik hoop zelf nog even geen wijntje te mogen drinken (ben op de helft van de twee weken wachten, en ik heb goeie hoop dat er een eitje bevrucht is dat zich nu in nestelt) maar mijn vriendin is daar zeker voor in, haha! We zitten alleen niet heeeeel dicht in de buurt..

Hoi juliaaa,

mijn vrouw en ik wonen in Schiedam en zijn nu in het begin van het proces een gezin te stichten. Zijn dus helaas nog geen moeders. Maar willen dit graag worden. Over contact met andere 2 moeder gezinnen zouden we erg blij zijn. Om ervaringen te delen, twijfels en onzekerheden... die heterostellen op deze manier dan toch niet mee maken. We hebben in ons vriendenkring ook nog geen lesbisch stel met kinderen. We staan er voor open om in contact te komen als jullie dat willen. 

Groetjes 

Terug
Bovenaan