Meer klachten, ander karakter?

<p>Hoi dames,</p><p>Wij zijn zwanger van ons 2e kindje. Nu merk ik, 9 weken, dat ik veel meer last van misselijkheid, kokhalzen en vermoeidheid heb dan bij mijn 1e zwangerschap. <br />Ik was benieuwd of jullie dit ook hadden en of je ook een ander kindje hebt gekregen qua geslacht of karakter? Ben gewoon erg nieuwsgierig naar de verschillen en overeenkomsten maar weet dat we het gewoon moeten afwachten. </p>

Ik heb twee vergelijkbare zwangerschappen gehad en een jongetje en een meisje gekregen. Qua persoonlijkheid lijken ze wel gelijk aan elkaar. Maar dnek niet dat de zwangerschap iets zegt over het karakter hoor ?

Mijn 2e zwangerschap verliep ook anders. Veel misselijker met overgeven haast niet in de avond warm kunnen eten. En bovendien erg moe. Na ruim 16 weken verdween de misselijkheid. We krijgen een meisje. De 1e was een jongen.

Mijn 2e zwangerschap verliep ook anders. Veel misselijker met overgeven haast niet in de avond warm kunnen eten. En bovendien erg moe. Na ruim 16 weken verdween de misselijkheid. We krijgen een meisje. De 1e was een jongen.

Twee heeeeeeel verschillende zwangerschappen gehad. Bij de eerste NOOIT gespuugd, bij de tweede best veel. Bij de eerste veel last van mn bekken, bij de tweede niet. Bij de eerste veel zin in appels en bij de tweede gruwelde ik van appels haha.
En het zijn 2 meiden! :) We wisten het geslacht niet van beide kindjes en waren ervan overtuigd dat de tweede een jongen zou zijn omdat de zwangerschap zó anders was. Ik was compleet verrast toen het een meisje bleek toen ze geboren werd haha.. heb het echt ff een paar minuten moeten verwerken. 
Dus nee, het zegt NIKS! ;)

Terug
Bovenaan