Meer mama's paar dagen zonder hun kindjes geweest?

He mama's,

ik heb even jullie steun nodig! Dinsdag moet ik voor mijn werk 5 dagen naar Tunesië. Op zich een superleuke reis en ik heb ook wel zin om er even tussenuit te gaan maar...je snapt het natuurlijk al: ik ga mijn meissie onwijs missen! Ik ben al wel eens een nachtje zonder haar geweest (ook voor het werk) maar nog nooit zo lang. EN juist nu heeft ze een 'mama'periode....ze wil alleen maar bij mij zijn en niet bij papa. Ik hoop maar dat dat goed gaat! Ik vind het wel leuk dat ze een paar dagen naar mijn ouders 'op de boerderij'in Drenthe gaat, ze vindt het daar altijd fantastisch en mijn ouders vinden het ook geweldig dat ze komt dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om. Manlief gaat daar dan ook lekker een paar nachtjes logeren. Alleen zal ik ze zo onwijs missen! Mijn hart breekt nu al als ik eraan denk....en toch heb ik er ook wel weer zin in, stom he!! Hoe is jullie ervaring hiermee?? (Of hebben jullie die niet en ben ik de enige mama die haar kind in de steek laat, zo voelt het althans!)

Liefs, Marcia mv Puck

hey meis,

ik zou het ook verschrikkelijk vinden hoor als ik een paar dagen zonder mijn mannetje moet....maar goed soms moet het he....en natuurlijk ga je haar missen maar je kunt vast ook wel genieten in het mooi Tunesië....
En je meissie doet ook weer een ervaring op bij opa en oma op de boerderij.......

Het komt allemaal goed en ze is in goede handen.....lekker vertroetelt worden door   opa en oma en papa

liefs denise

Ik weet precies hoe je voelt. Mijn man en ik willen dit jaar op een soort verlaatte huwelijksreis (5 jr na dato) een dag of 5/6 naar Las Vegas. We hebben om diverse redenen besloten om last minute te boeken, dus wanneer we gaan weten we nog niet (zal van de zomer wel zijn). Maar eigenlijk ben ik nu al excuses aan het zoeken om niet te gaan (geen goede oppas enzo)...Ik moet er niet aan denken om zolang zonder mijn mannetje te zijn. Een nachtje gaat prima, twee red ik mischien ook nog wel, maar zolang....

Nog geen ervaring dus maar ergens weet ik hoe je je voelt.

Annemieke

Tja, ik had niet eens een leuke reden om zonder mijn mannetje te zijn. Ik werd toen ik zwanger was van Elize opgenomen in het ziekenhuis voor een week.....en Hjerre mocht niet eens langs komen vanweg een huidinfectie....Ik heb hem echt vreselijk gemist, had echt heimwee....
Maar dat neemt niet weg dat ik er niet aan moet denken om zonder kids weg te zijn...ik zou ze vreselijk missen...maar ergens zou ik ook wel kunnen genieten denk ik.

Groetjes Hanneke

Hoihoi

nou wij zijn een week op vakantie geweest in Tunesië. Is goed bevallen hoewel we de meiden heel erg misten. Maar wij gingen samen weg omdat we het nodig hadden als stel..
Voor mijn werk zou ik het heel anders ervaren en misschien wel niet doen. Toen Meike 3 maanden en ik ging weer werken toen moest ik ook 1 nacht weg. Het was afschuwelijk, geen oog dicht gedaan, precies op de voedingsuren wakker zijn. Maar ze was toen nog piepklein en ik wilde niet.........

Ik kan je helemaal geen advies geven maar hoewel je moeder bent heb je dus ook een verplichting naar je werk.
Wellicht kan je het zo zien  dat je man en kind zijn in heel goede handen.  En misschien heeft  je kleine meisje het zo fijn bij opa en oma dat de dagen voor haar voorbij vliegen en jullie zo weer samen zijn..
misschien gewoon doen dan weet je het voor een eventuele volgende keer. Even een andere omgeving kan heel veel energie en inspiratie geven.... mwah ik word zelf ook wel enthousiast..hahahaha

Nou sterkte meid, je komt er vast wel uit.

Liefs Renske

2 nachten was mijn max. Ik heb 'm enorm gemist, maar ook genoten van de vrijheid en weer eens lekker egoistisch aan mezelf te kunnen denken!

Misschien is het juist wel goed dat je dochter een paar dagen op anderen aangewezen is. Zo krijgt ze even een oppepper met pappa, en dat is natuurlijk altijd goed! Voor je man ook wel leuk!

Geniet ervan!

Liefs Nelleke

met je man zal het minder erg zijn denk ik, dan kun je samen leuke dingen doen en aan elkaar toekomen, maar voor je werk.. nee lijkt me niet echt wat...
komt vast wel goed met je meisje, met mama misschien wat minder maar daar ben je ook mama voor toch??

veel sterkte alvast!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan