meer meiden met bijwerkingen van de clomid

A

Anoniem

Guest
hallo

ik zit nu net 2 maanden aan de clomid
1ste ronde clomid 50 nergens geen last van gehad nu aan de clomid 100 en voel me erg moe en last van opvliegers echt raar gewoon

hoi        
ik zit nu in ronde 3 ik zou de 5 de ongi moeten worden maar nog niks heb gelijk een test gedaan maar nee niet zwanger gaf die aan, vandaag heb ik weer een test gedaan en nee weer niet had woensdag de huis arts al gebelt en moet nu naar de gyn wandt ik heb pco, dus waarschijndelijk ga ik ook aan de clomid, ik vind het wel heel eng heb geen iedee hoe ik er op ga reageren en het is dan niet echt natuurlijk vind ik.
ik kan je dus niet vertellen wat voor bij werkingen je hebt maar wat jij zegt hoor ik wel dat meer dat hebben.
zou jij mij kunnen vertellen voor je aan de clomid gaat wat ze dan allemaal bij je testen en word je partner ook getest.. hoe gaat het voor je aan de clomid gaat..
meschien kunnen we elkaar een beetje steunen, wandt ik zit er best wel mee. wandt we willen zo graag en ik ben bang dat ik meschien helemaal niet zwanger kan raken.

zo een heel verhaal, hoop snel wat van je te horen.

groetjes sherina

ps ik hoop dat het ook bij jou snel raak zou zijn,

dat wil ik je wel vertellen

wij zijn in december bij de gyn terecht gekomen omdat ik niet ongi werd en ik had wel een positieve test 1 keer de rest negatief dus de doktor had me daar heen gestuurd om te kijken of ik zwanger zou zijn maar helaas niet zwanger mischien wel een miskraam gehad maar dat is niet met zekerheid te zeggen omdat er niets meer zat

toen heb eerst een pil gekregen om regelmatig ongi te worden toen werd ik ineens twee keer in de maand ongi en tussendoor bloede ik ook du ik bloede zo'n beetje elke dag de gyn zij dat ik een kijkoperatie zou moeten kijken of er een poliep in de weg zou zitten het is een kleine ingreep maar was wel effe bang ik ben nog nooit geopereerd ik had een nieuwe afspraak gemaakt 2 maanden later in die tussen tijd ben ik nog getrouwd en na het trouwen stopte het bloeden ook ik denk dat het met de spanningen te maken had dus geen operatie meer .....

en toen is mijn man ook getest omdat hij een risico beroep heeft...
maar bij ons word er niet van uitgegaan dat we onvruchtbaar zijn want we hebben al een zoontje

en de uitslag was gelukkig goed iets minder als normaal maar dat maakt niet uit

toen ik zwanger was van de eerste had ik maat 36 en nu 42 en daar zit het waarschijnlijk in dat mijn eisprong niet goed is dus ga nu sonja bakkeren
toen moest dus aan de clomid 50 om te zorgen dat je een goeie eisprong krijgt
en yes gelukkig wel alleen duurt het wel ongeveer 33 dagen bij mij
daarom nu aan de clomid 100 om te zorgen dat het nu nog wat sneller gaat
en je moet dan om de drie dagen naar het ziekenhuis om te kijken hoe je eitje groeit

het is een lang verhaal ik hoop dat ik je goed heb kunnen helpen
met alles dit was dus mijn verhaal veel he eigelijk maar ja het is wel fijn hoor om bij de gyn te zijn helpen echt goed
heb nu niet zoveel verdriet meer en gelukkig is alles dus nu best goed
maar zonder de clomid kon ik dus waarschijnlijk niet zwanger raken moet dus echt wel afvallen dat helpt de eisprong ook als je teminste overgewicht hebt

hoi.
wij zijn vanaf jan bezig. had eerst een spiraaltje, die heb ik dus in jan eruit laten halen
dus wij gelijk klussen en ik werd niet ongi was 5 weken overtijd, een paar x ge test maar niks toen ben ik naar de huisarts geweest maar die wis het ook niet. dus heb ik de verloskundige gebeld en ik kon langs komen dus wij daar heen kregen we een ego en ze zag iets zitten van 7 weken we hadden de foto's mee gekregen maar ze wou wel dat we even naar de gyn gingen dan konden we het beter zien wij helemaal blij. eenmaal bij de gyn gekomen zij hij nee je bent niet zwanger daar kinden we het mee doen ik snapte er niks van dus ben ik naar een andere gyn gegaan en hij kwam er dus mee dat ik pco had toen werd ik ongi. maar hij zij dat ik wel zwanger kon raken, maar dat het wel wat moeilijker zou zijn. ik moest nu 5 juni weer ongi worden maar er is nog nis ook al getest nee weer niet zwanger.
de gyn had gezegt dat als ik er genoeg van had dat ik aan de clomid kon. we zouden eigenlijk tot na de zomer wachten daarmee maar we willen zo graag dus waarom zouden we wachten, dus dat wordt nu maandag maar even naar de gyn bellen.

maar wat hebben ze bij jou getest voor je aan de clomid ging hebben ze bloed af genomen af wat testen ze dan en bij de man wat moet die doen.
ik hoop dat je mij daarop andwoord kan geven. we fijn dat ik er nu met iemand over kan praten. kan ook wel met mijn vriend maar met een vrouw is dat toch anders en zeker dat jij ook aan de clomid zit weet je er wel wat van..

hoop snel wat van je te horen.

groetjes sherina

ik heb bloedgeprikt om te kijken naar mijn hormonen en die waren dus ook iets lager
daarom ben ik onregelmatig..
en bij mijn man is het zaad onderzocht
dan kijken ze als het wel leeft en als het wel beweegt

Terug
Bovenaan