meer meiden waarvan man bij defensie werkt??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik wil ff hier rondvragen of er meer meiden zijn van wie de man bij defensie werkt en dus erg veel weg is ivm oefeningen en uitzendingen. Mijn man zit er ook al zon 10 jaar bij en is 2 x een half jaar  op uitzending geweest. Gelukkig waren er toen nog geen kinderen dus was het allemaal wat makkelijker te regelen. Nu hebben we 1 zoontje van ruim 2,5 jaar en het 2e mannetje wordt in november of december verwacht. Ook ivm met financien en reisafstand is ie alleen maar in het weekend thuis, wat vooral op dit moment erg zwaar wordt voor mij die laatste maanden, ik heb zelf ook geen rijbewijs en we zitten in een boerengat, dus niet altijd even praktisch. Ik ben ook best wel een beetje bang hoe het allemaal gaat als de 2e er is  Hoe ervaren jullie deze situatie en willen jullie er meer over praten is hier mijn adres.

groetjes Martine

martine_jansma@hotmail.com

hoi,

mijn werkt ook bij defensie en is op en top militair (ermee stoppen is dus geen optie). Nu ben ik al een tijdje wgestopt met de pil, maar omdat hij komend voorjaar op uitzending moet doen we een beetje voorzichtig.
ik heb geen idee hoe we het straks gaan regelen, maar  ik hoop dat dat zich straks een beetje gaat vormen.
is het geen optie om je rijbewijs te halen en  ween klein autotje aan te schaffen zodat wje wat meer mobiel bent?
x

Hoi Hoi

Mijn man zit ook bij defensie en is ook heel vaak van huis hij zit er nu 12 jaar in en we hebben toevallig ook een zoontje van 2 en de 2e ook een zoontje is op komst en komt in januari wat toevallig he.
Mijn man is ook al een aantal keren op uitzending geweest en is nu erg veel op oefening voor mijn zoontje van 2 niet altyd even makkelijk want die snapt er af en toe helemaal niks van dan is papa weer thuis en dan is ie weer weg.
En heel vaak gaat hij zich zelf tegen mij verzetten omdat papa weer weg is dit uit zich dan vaak in niet willen luisteren en erg veel huilen.
Ik weet   niet of dat bij jou ook is.
maar ik vindt het zelf af en toe best zwaar worden en zeker nu de 2e op komst is.
Ik zou het leuk vinden om met je in contact te komen.
Mijn msn adres is miranneke80@msn.com.
Nou misschien spreken we elkaar snel.
Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan