Meer mensen hier ervaring mee?

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi iedereen!</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Inmiddels ben ik 39+6 dg zwanger en helaas nog niet bevallen ? Met 39+2 dg hebben ze geprobeerd te strippen, aangezien de baby niet aan de kleine kant is. Helaas lukte dit niet, omdat ik nog maar 1 cm ontsluiting had. Vandaag heeft de vk nogmaals gekeken of er al wat meer ontsluiting aanwezig was, aangezien ik het weekend wel veel last had van menstruatie achtige krampen. Maar helaas, nog maar 1 cm.? </span></p><p>Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Zijn jullie kleintjes daarna nog redelijk snel geboren? </p><p>Ik wil echt niet teveel overtijd lopen nu de baby zo groot is? Ben de zwangerschap ook wel erg zat nu?</p><p>Hoor graag van jullie!</p><p>Liefs </p><p> </p>

Onze dochter was ook redelijk aan de maat 51 cm en 3785gram bij de geboorte. En ik had het vooral de laatse twee weken van de zwangerschap ook zwaar. Ik had nog geen ontsluiting dus strippen had helaas geen zin. Het enige wat we konden doen was wachten tot ze zou komen en anders met 41 weken inleiden. Maar onze dochter kwam uit zichzelf met 40+5. 

De baby ligt nu al rond de 8 pond ongeveer met 40 weken. Dus al zou ik met 42 weken bevallen, dan zal het rond de 9 pond liggen waarschijnlijk. Het is mijn eerste kindje ja! 
Phoe, dan heb je nog lang moeten wachten idd! Hoe is je bevalling gegaan ?

Terug
Bovenaan