meer mensen met overstimulatie bij IVF?

vandaag voor punctie geweest voor IVF. Kreeg een iets hogere dosering, omdat het resultaat bij de vorige punctie wat tegen viel volgens de arts (wel een prachtige zoon door gekregen, dus 't is maar hoe je het bekijkt.
nu wel overstimulatie. Moet absolute rust houden ivm kans op trombose en overgestimuleerde eierstokken... wel een score van 21 eicellen, nu wachten tot het telefoontje zondag...
Iemand die ook overstimulatie heeft gehad? en wat waren je klachten? nog napijnen/klachten gehad?

HOihoi

Ik heb overstimulatie gehad ik had 22 eifol, en ze zeiden als je elke dag aankomt dan moet je bellen, ik kwam niet aan na de punctie, maar had wel erge last van mn buik en die was echt mega opgezet, ik ging toen voor de terugplaatsing naar Belgie toe en daar vroegen ze :heb je last van je buik? Ik zei zo van ja ik heb wel veel last en toen zeiden ze dat geloof ik goed wat al je lege fol hebben zich weer gevuld met vocht oftewel overstimulatie. Moest veel rusten, na een aantal dagen is het minder geworden, van die ivf/icsi poging ben ik zwanger geworden.
Succes.

Thanks Wendy,
Net telefoontje gehad, 1 embryootje ontstaan, straks terug plaatsing. We vonden 1 van de 21 wel wat weinig., maar ja je hebt er maar 1tje nodig die gaat groeien....

Wij hadden er ook maar 1, en die moest met spoed worden teruggezet, want ze konden neit garanderen dat die de volgende dag zou halen en daar is onze zoon uit geboren, nu 4 weken oud.

Succes je hebt er maar 1tje nodig.

Terug
Bovenaan