meer moe

misschien ben kwel een zeikerd hoor maar vind toch dat je steeds meer gaat merken dat je boven die 20 weken zit. alles gaat niet zo makkelijk, erg moe en kan niet alles meer. kan bijv echt niet 3 afspraken op een dag plannen wat ik eerst wel kon. savonds weg doe kliever ook niet op t moment. ben gewoon versleten. en naar bed gaan doe kregelmatig al om 22.00 uur. scheelt ook wel dat het nr 4 is denk maar ben nooit zo, wil altijd gewoon doorgaan zonder zeuren. hebben jullie dit ook?

Jeetje wat kan jij zeuren zeg haha nee hoor maak je daar niet druk om maar ik ken t wel. Ik ben nu ruim 25 weken en ik begin het ook te merken hoor. Ik ben ook wel eigenwijs maar dat voel ik dan in de avonden wel. Ik heb er 1 rondlopen die ik naar school moet brengen elke dag dus ik kan smorgens niet langer blijven liggen of lekker rustig wakker worden maar als ik dan weer thuis kom ga ik eerst ff zitten en dan pas in het huishouden aan de gang. Ik doe nu meer in etappes.
Maar aan de andere kant heb ik zoiets van kom op zeg ben pas 25 weken dus moet t gewoon nog kunnen maar daar denkt mijn lichaam toch ff anders over al heb ik verder een prima zwangerschap.

Neem je rust (zover t kan) en plan dingen meer gespreid.

Succes!!

xx

Hier ook een a.s mama die het ook zwaarder vind worden, ben nu 23+1 heb me 6 weken goed gevoeld maar nu komt de vermoeidheid weer opzetten.
sneller moe en idd moet uitkijken met wat ik plan.
Merk ook dat ik het in m´n onder rug krijg. voorral einde van de middag.

Maar dat is ook mede omdat ik bij de chiropractum loop. had mijn bekken flink scheef staan, een ruggenwerfel scheef en een dikke blokkade in mijn nek en schouders en dat is allemaal weer recht gezet. (gekraakt) moet zeggen dat ik dat wel merk qua stijfheid, kan nu veel makkelijker uit bed komen en van de bank.

Ik denk nu ook echt wel meer om rustig aan te doen.
ik wil straks niet bij huis komen dat ik helmaal niks meer kan.

Succes en sterkte dames

Hoi, ik slaap al slecht in de nachten en moet zeg dat de vermoeidheid mij erg mee valt. Ik ga wel vaak naar bed toe in de middag omdat ik zo'n last van mijn buik heb. Maar als ik dan slaap dan kan ik snachts nog slechter slapen. Normaal heb ik echt min 8 uur slaap nodig, maar merk nu dat ik ook met minder kan. Dus dat is wel fijn (ben nu 24 weken zwanger)

Heb zelf wel veel lichamelijk pijn, dus ben blij dat ik daar ookniet nog eens vermoeid bij ben

Rustig aan doen en denk aan je zelf

x yvonne

Terug
Bovenaan