Meer moeite slapen 6 maanden

<p>Volgens 'oei, ik groei' zijn we net weer uit een sprongetje, maar mevrouw wilt nu ineens sinds een paar dagen weer veel moeilijker slapen. Overdag en 's avonds, hoe later hoe moeilijker. Soms ligt ze een uur in bed zonder te slapen en huilt/jammert/brabbelt wat af.</p><p>Uit bed is ze ook niet echt te genieten. Ikk denk dat ze veel wilt maar niet kan. Maar dit resulteert dus in een giga chagrijnige baby.</p><p>Ze is nooit makkelijk geweest. Maar het lijkt wel met de dag moeilijker. </p>

Weet je zeker dat ze uit haar sprongetje is? Wij hadden soms ook dat we dachten dat hij eruit was, maar hadden toch nog een paar dagen een 'nasleep'. We merkten als hij eruit was door de nieuwe dingen die hij kon. Met name het moeilijke slapen wat je noemt klinkt mij bekend in de oren. 

Klinkt idd alsof ze er nog in zit! Het komt ook niet altijd even precies met de app hoor. Mijn zoontje zit bijv altijd minimaal 2 weken te vroeg in zijn sprong!

Onze dochter lijkt altijd weeeeken last te hebben van sprongen. En dan is ze 1 of 2 weken een beetje te genieten, en dan is de volgende sprong.
Bijkomend probleem: als ik haar 's avonds op bed leg, is er niks aan de hand. Doet iemand anders (incl mijn vriend) dit, dan is ze giga aan het schreeuwen en huilen. Overdag mag haar papa haar wel wegleggen, anderen dan ook niet. Help!!

Terug
Bovenaan