Meer sex

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Ik vroeg me af of jullie ook meer sex hebben sids jullie voor een kindje gaan.
Mijn man en ik namenlijk wel, niet overdreven veel meer maar wel meer als voorheen.
Ik vroeg me ook af of jullie het doen wanneer je zin hebt of echt om de dag rond je vruchtbare periode?

Liefs noomie22, 23 jaar, eerste kindje, ronde13 (geloof ik)

hoi noomie

Jah...wij hadden ook meer sex, en dan vooral in de vruchtbare periode, die kans liet ik echt niet liggen. En mijn vriend wil zowiezo altijd wel, dus dat was geen probleem. Eigenlijk wel gemeen. Nu ben ik zwanger en is het veel minder geworden. In het begin vond ik het gewoon een beetje eng, maar nu heb ik gewoon niet altijd evenveel zin meer.

Maar voor het raak was, deden we het echt om de dag hihihi.

wij 'doen' het zeker meer. eerder zo'n 1 a 2 keer per week. en nu toch wel om de dag, vooral rond de eisprong. ook mijn man wil altijd wel dus dat is niet zo'n probleem. hij zegt nu wel vaak tegen mij, dat ik nu wel wil!!! omdat ik nu iets wil...

groetjes moon

hey

Wij doen het ook om de dag en vooral rond de eisprong daarna weer wat minder.
Mijn man wil altijd wel maar laatst zei hij moet dat nu alweer toen moest ik wel lachen want toen we nog niet voor een kindje gingen was hij altijd aan het zeuren we moeten het iedere dag doen.

We moeten nu afwachten tot de ongi of toch een positive test.
Ik heb al 2 testen gedaan allebei negatief en ik had afgelopen woensdag nod dus zit nu in spanning te wachten wat het word.

Groetjes Desire

als we zin hebben, zo'n 1 a 2 keer in de week.Rond de eisprong geldt dat ook,als we zin hebben wel en anders niet.Moet wel leuk blijven.

Terug
Bovenaan