Meer twijfels bij 2e...

Klinkt misschien raar, maar ik heb nu bij mijn 2e zwangerschap meer twijfels en onzekerheden dan dat ik me van de 1e zwangerschap kan herinneren.
Ben nu (als t goed is) bijna 6 weken zwanger, maar heb eigenlijk nog nergens last van. Ik kan me van mijn 1e zwangerschap herinneren dat ik al heel snel, heel misselijk was, mega last van mijn borsten had, maar tot op heden voel ik me kip-lekker. Zelfs niet extra moe! Nu ga ik me allemaal rare dingen in t hoofd halen... Tot nu toe is eigenlijk alles altijd in 1x goed gegaan, geen miskramen, netjes na 8 maanden en 2 maanden zwanger... Klinkt misschien raar, maar zou graag wat meer tekenen van zwangerschap hebben (buiten het uitblijven van de ongesteldheid). Komt iemand dit bekend voor?

hoi peetje

ik herken het wel, ik voel me ook veel onzekerder dan toen ik zwanger was van de eerste!

ik voel me ook niet heel anders dan normaal.
ja s'avonds iets moeier, en ik moet soms wat eerder iets eten, omdat ik anders misselijk en duizelig ben.. en ja me buikje begint al iets te bollen..

maar ik ben verder ook best bang of alles wel goed blijft gaan.

Je hoor mij komt dit ook bekend voor. Alleen was het bij mij juist andersom.
Ik had met de eerste nergens last van. Alleen van week 9 ot 12 's avonds na het avondeten was misselijk. Maar als ik dan wat langer bleef zitten was er niks meer aan de hand.

Op dit moment voel ik me wel misselijk, wat lappy ook zegt dan moet ik wat eten. Mijn borsten lijken wel meloenen, voor mijn gevoel dan hoor. En mijn buik begint ook al wat te bollen. En ik ben ontzettend moe.
Ook ik hoop dat alles goed blijft gaan, want dat is toch wel heel erg spannend.

Groetjes Anninas

Je hoor mij komt dit ook bekend voor. Alleen was het bij mij juist andersom.
Ik had met de eerste nergens last van. Alleen van week 9 ot 12 's avonds na het avondeten was misselijk. Maar als ik dan wat langer bleef zitten was er niks meer aan de hand.

Op dit moment voel ik me wel misselijk, wat lappy ook zegt dan moet ik wat eten. Mijn borsten lijken wel meloenen, voor mijn gevoel dan hoor. En mijn buik begint ook al wat te bollen. En ik ben ontzettend moe.
Ook ik hoop dat alles goed blijft gaan, want dat is toch wel heel erg spannend.

Groetjes Anninas

Ik heb net zo. Ik ben bij mijn eerste zwangerschap 9 maanden misselijk geweest. Nu heb ik de laatste weken iets buikpijn gehad, maar dat is ook alweer over. Voor de rest voel ik me goed. Alleen 's avonds iets moe. Daardoor krijg ik ook twijfels.

Snap je onzekerheid hoor. En ik denk dat je bij alle zwangerschappen wel onzeker bent, maar dat je ook weer veel vergeet. Ik ben voor de derde keer zwanger, heb alle symptonen, maar maak me toch druk.
In mijn hoofd was de eerste zwangerschap een eitje, maar dat kwam vooral omdat mijn tweede zwangerschap een hoop ellende was. Nu zit ik er precies tussen in, maar als ik goed aan mijn eerste denk heb ik toch ook wel dezelfde kwaaltjes.

Ik denk dat er heeeeeeeel veel mogelijk is! De een voelt dit en de ander voelt dat, maar dat je zwanger bent is gewoon een feit. Wat zou het fijn zijn als we allemaal al een echo hadden gehad he.....dan heb je het tenminste gezien dat het allemaal goed is.

Ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten. Ben er maar juist blij om dat je weinig kwaaltjes hebt. en wie weet, slaat het volgende week ineens om en hang je boven de wc. Wat ik je uiteraard ook niet toewens!

x

Terug
Bovenaan