meer vet haar

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik wil me ook aansluiten bij de zwangeren. Ik ben nu 5 weken. Ik ben José en zwanger van de derde. Ik heb een vraagje aan jullie. Wie heeft er van jullie nu ook last van meer vette haren. Ik kan wel elke dag mijn haren wassen. Ik word er niet goed van. Eerst ws het om de dag. Ik hoor graag reacties.

G
r. José

Hoihoi,

Het hoort erbij zou ik zeggen. Sommige vrouwen krijgen heel mooi haar in de zwangerschap, bij anderen wordt het vet en futloos. Bij mij dus ook.. Ik vond de mama shampoo van zwitsal erg fijn en ook een shampoo speciaal voor vet haar hielp er goed.

Het zijn de hormonen...

Succes ermee!

Groetjes,
Jo

Nou je het zegt...
Ik heb inderdaad ook al een paar weekjes het idee dat ik steeds vaker mijn haar moet gaan wassen, maar eigenlijk nooit over nagedacht dat het van de zwangerschap kwam. Heb het bij mijn eerdere zwangerschappen ook nooit gehad...wellicht toch een keer de andere soort in mijn buik.....
Gaan we maar eens een andere shampoo proberen!
Succes ermee!
Groetjes Dabanne!

Probeer de shampoo van Redken eens. En dan zo min mogelijk wassen. Hoe vaker je wast, hoe vaker je moet gaan wassen.

Hoi,

Idd het is één van de zwangerschapskwaaltjes. Bij onze eerste had ik er heel erg last van. Normaal heb ik ook slag in mijn haar, maar ook dat was volledig weg. Het heeft er niet uit gezien. Pas een toen onze zoon een jaar oud was zat het weer als vanouds.
Nu bij deze zwangerschap is mijn haar net zoals anders. Alleen juist minder vet. Ik was het 2x in de week omdat ik dat altijd doe, maar eigenlijk meer uit gewoonte dan dat het echt nodig is.

Groetjes Corina
32+6wkn

En niet alleen vet haar! Mijn huid is ook niet bij te houden, zo vet. Ik ben zo terug de puberteit in gegooid met de zwangerschap, haha. Ik heb het bij alle 3 de keren.

Terug
Bovenaan