meer vrouwen kort na de eerste/tweede weer zwanger?

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk ben ik zwanger, moet nog wel even een keertje een extra test doen maar dan ben ik half September uitgerekend.
Mijn zoontje is vorig jaar op 09-09-207 geboren en hij zou dan een jaar zijn.

Dit was helemaal niet gepland en ben er ook wel beduusd van.
Het is welkom hoor daar niet van en ben ook blij zwanger te mogen raken en zijn maar het had nog wel 2 jaar mogen wachten!

Zijn er meer moeders/vrouwen met zo'n ervaring?
 
hoi neo ik ken je inderdaad nog van het september forum 2007 daar zat ik zelf ook op mijn dochertje is van 18 september in ieder geval van harte gefeliciteerd lijkt me erg heftig in ieder geval  maar dat komt ook omdat mijn dochter helaas nog niet doorslaapt ik ken verder geen mensen die zo kort op elkaar zijn zwanger geraakt in ieder geval groeien ze wel lekker met elkaar op
 
haha, ik moet re om lachen, hier idem dito!!
Met 1e(bevallen 26-08-2007) we hebben er 3 jaar op moeten wachten op die zw schap en nu 1x geen condoom gebruikt en batsboem, ZWANGER!
Aan 1 kant heel snel(heb keizersnede gehad). In begin was ik helemaal geschokt maar nu vind ik t ook wel weer heel leuk!
Ben je net een beetje aan het herstellen, en dan WEER!
Maar meis we redden t wel, anders mag je me altijd mailen, gezellig!
Ik ben 28-08-2008 uitgerekend, en hoop op een keizersnede als alles goed blijft gaan, heb vanaf week 5 bruin bloedverlies(ben nu 8 wk) wel echo gehad vorige week was goed, volgende week heb ik weer echo.

succes meid,

Gr Loona
 
Hoi hoi,
Goh, dit is de eerste keer voor mij op zo'n forum. Maar ik zag jullie bericht en dacht: nu wil ik ook reageren! Ook ik ben redelijk snel (voor mijn gevoel dan) vd tweede zwanger. Pepijn, de 1e, is geboren op 20-04-07 (veel eerder dan bij jullie). Nu ben ik uitgerekend op halverwege september. Pepijn zal dan 1 jr en 5 mndn zijn. Ik heb juist gekozen voor een snel vervolg. Zelf heb ik een zus die ook niet veel ouder is dan ik ben, en ik heb altidj erg veel lol met haar gehad. Ik gun mijn kinderen deze ervaring (ook al wete ik dat het ook anders kan uitpakken). Voordelen van zo'n snel vervolg zie ik volop. Allereerst kan ik nu overdag nog tweemaal met pepijn meeslapen. De vermoeidheid is groot, dus die rust is heerlijk. Bij een kind van drie, die de hele dag wakker kan zijn, heb je dit niet! Ditzelfde kun je doen als je bevallen bent. De baby slaapt dan nog veel, en jij kan op de momenten van de oudste lekker meeslapen. Ook zullen ze daarna samen 's middags slapen, zodat jij je tijd hebt. Of zodat je juist even wat aandacht kunt hebben voor de oudste (als die niet meer slaapt).
Dus meiden: geniet ervan! Hoe gaat het met jullie oudsten? Hoe heten ze etc?
 
Terug
Bovenaan