meer vrouwen kort na de eerste/tweede weer zwanger?

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk ben ik zwanger, moet nog wel even een keertje een extra test doen maar dan ben ik half September uitgerekend.
Mijn zoontje is vorig jaar op 09-09-207 geboren en hij zou dan een jaar zijn.

Dit was helemaal niet gepland en ben er ook wel beduusd van.
Het is welkom hoor daar niet van en ben ook blij zwanger te mogen raken en zijn maar het had nog wel 2 jaar mogen wachten!

Zijn er meer moeders/vrouwen met zo'n ervaring?
 
gefeliciteerd, leuk toch.
als je lichaam het maar aan kan, denk ik.
verloskundigen zijn er meestal niet zo blij mee. maar trek je daar niets van aan.
ik wacht er wel nog even mee, ben ook nog niet ongesteld geweest, dus...
succes met de kleine en je zwangerschap.
groetjes Anneloes

 
Ik was 2 maanden na de bevalling van de eerste weer in verwachting.. was dus aan het wachten op de eerste dag van de menstruatie, die dus niet kwam.. En borstvoeding remt dus niet de vruchtbaarheid af..  

De huisarts zei gelijk: abortus (bevalling van de eerste was niet helemaal vlekkeloos verlopen en had tijdens de zwangerschap van de eerste ook mijn moeder verloren).. Maar je hebt dan net zo'n lief hummeltje op de wereld gezet, je weet gelijk dat er nog zo 1 in je buik groeit... daar kun je gewoon geen afstand van doen. Dus we hebben het gewoon laten komen. In overleg met de gynocoloog.. Die zei dat je eigenlijk na een half jaar pas goed in staat bent een volgende zwangerschap te hebben, maar omdat ik verder redelijk gezond was, zag hij geen bezwaar om het door te zetten. De oudste was dus 11 maanden en 11 dagen toen de tweede werd geboren. Het is even beredruk, zeker omdat het beide geen goede slapers waren/zijn (de oudste slaapt nu wel goed, maar de jongste nog steeds niet).. Maar nu zijn ze bijna 3,5 en 2,5 en ze hebben veel lol samen. Ook wel ruzie natuurlijk (het zijn allebei jongens).. Voorlopig nog even geen derde, het was pittig genoeg zo. Als je nog vragen hebt, mail me maar: cjcmgoumans@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan