meer vrouwen kort na de eerste/tweede weer zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk ben ik zwanger, moet nog wel even een keertje een extra test doen maar dan ben ik half September uitgerekend.
Mijn zoontje is vorig jaar op 09-09-207 geboren en hij zou dan een jaar zijn.

Dit was helemaal niet gepland en ben er ook wel beduusd van.
Het is welkom hoor daar niet van en ben ook blij zwanger te mogen raken en zijn maar het had nog wel 2 jaar mogen wachten!

Zijn er meer moeders/vrouwen met zo'n ervaring?

Hoi Neo,

Ja ik heb ook dezelfde ervaring. Ik was in december ook al zwanger (is helaas miskraam geworden) en nu dus weer zwanger.
Was niet de bedoeling, ik zou bij de volgende menstruatie aan de pil beginnen, maar dat liep even anders...

We zijn er enorm blij mee, wel moeten we nu extra vaart zetten om een ander huis te kopen, maar dat moet lukken.

groetjes Maris

Mijn zoontje was 4 maanden toen ik zwanger werd van onze tweede, overigens bewust. Ze zijn nu 18 maanden en 4 maanden. Ik vind het geweldig, maar echt niet altijd hoor. Een tweede erbij is nu eenmaal een stuk drukker, vind ik tenminste. Het beetje vrije tijd wat je hebt met 1 kind is met een 2e helemaal weg. Twee kindjes met een klein leeftijdsverschil ervaar ik wel echt alleen maar als super! Je zit nog helemaal in het ritme van de eerste EN tijdens de zwangerschap was het natuurlijk heerlijk dat de eerste nog sliep overdag, dus kon ik zelf ook echt mijn rust pakken. Het is gewoon een kwestie van goed plannen, soms de boel de boel laten (qua huishouden zeg maar), en geloof me, je hebt zo het ritme te pakken. En hoe geweldig is het om twee van die deugnieten samen te zien opgroeien.
Een goede taakverdeling met je partner en ervoor zorgen dat je vooral samen ook nog leuke dingen doet, maakt een hoop goed!!

Terug
Bovenaan