meer vrouwen kort na de eerste/tweede weer zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk ben ik zwanger, moet nog wel even een keertje een extra test doen maar dan ben ik half September uitgerekend.
Mijn zoontje is vorig jaar op 09-09-207 geboren en hij zou dan een jaar zijn.

Dit was helemaal niet gepland en ben er ook wel beduusd van.
Het is welkom hoor daar niet van en ben ook blij zwanger te mogen raken en zijn maar het had nog wel 2 jaar mogen wachten!

Zijn er meer moeders/vrouwen met zo'n ervaring?

Hoi,

Mijn zoontje is begin oktober geboren en vorige maand dacht ik misschien weer zwanger te zijn, maar ik had gewoon een langere cyclus.
Nu willen we wel snel een tweede, het lijkt ons ontzettend leuk om weinig leeftijdsverschil te hebben.
We gaan echter in september op vakantie naar Turkije en je mag niet vliegen als je langer als 7 maanden zwanger ben. Vandaar dat we nog even  1 of 2 maanden wachten voor we gaan klussen voor een tweede.

Groetjes Saskia

Wat ben ik blij dit verhaal te lezen!
Ik ben 21 okt. 2007 bevallen van een hele lieve zoon maar ben er gisteren achter gekomen dat ik alweer zwanger ben! Ik ben zelfs nog niet eens ongesteld geworden~!!! Dus ik weet niet hoever ik ben!
Ik moet me zo nu en dan behoeden van een paniekaanval!!!
Hoe is het met jou???

Hoi,

Mijn oudste dochter is op 17 februari 2006 geboren.
In januari 2007 was ik in 1 x zwanger van de tweede. De oudste moest toen dus nog 1 worden. Dat was wel even schrikken maar wel heel erg leuk.
Onze tweede dochter is veel te vroeg geboren op 6 september 2007.
Onze dochters schelen nu maar 18 maanden.
Het is erg druk maar ook wel leuk. Vooral als ze straks wat ouder zijn en wat meer kunnen. Het zijn nu wel echt tropenjaren maar over een paar jaar ben je daar weer uit en wordt het allemaal weer wat rustiger.
Ik vind het ontzettend leuk vooral ook omdat we 2 meiden hebben. Maar het is echt wel even aanpoten.

Succes groetejs mamawil

Terug
Bovenaan