meer vrouwen met dit probleem???

A

Anoniem

Guest
Misschien een beetje rare vraag maar ik zit nu in mijn 6e week en ik heb een ontzettend opgezette buik van alle lucht, mijn darmen pruttelen als een tierelier en ik maak me zorgen of mijn kindje hier geen hinder van ondervind.af en toe heb ik een een steekje in mijn darmen en daarna raak ik wat lucht kwijt en gaat het weer prima.. misschien een stomme vraag maar ik maak me dr toch een beetje zorgen over...

Dit is mijn eerste kindje en ik maak me best zorgen doordat mijn buik zo opgezet en vol met lucht zit....
zijn er meer vrouwen met dit probleem?? Graag hoor ik wat van jullie!!!

Thxs greets,
J

Hoi,

Nee hoor, je kindje heeft hier geen last van. Je darmen worden nu door je baarmoeder een beetje opzij gedrukt. Daardoor ben je zo winderig. De stoelgang kan nu door de hormenen ook minder goed gaan. Allemaal kwaaltjes die erbij horen. Je lijf is gewoon aan het veranderen en voorbereiden voor het groeien van baarmoeder en baby.

Fijne zwangerschap!
Groetjes, Kat

hallo

Dat is zeker niks om je zorgen over te maken.*Ik ben nu 32wk zw van ons 2de kindje en ik kan je zeggen dat het heel normaal is dat je darmen vaker opspelen.Komt ook door de verandering van hormonen en daardoor verandert ook je stofwisseling. Ik had soms periodes dan zat ik vol lucht, maar kon niet naar t toilet.Dan voel je je echt opgeblazen, ik leek op dg ook heel erg zw , terwijl de andere dag m,n buik weer een stuk platter was.
Dus geniet! Er is niks aan de hand.

gr do25

Thanks voor jullie reactie's ik voel me al een stuk beter!!

Jullie ook een hele fijne tijd nog met jullie wondertje!!

greets,
J

Terug
Bovenaan