Meer zin dan anders! En morgenochtend testen

A

Anoniem

Guest
Samen met al die andere 'symptomen' die ik eerder opnoemde heb ik zowel een zeurderig als prettig gevoel in de omgeving van mijn onderbuik. Ik heb ook extreem veel zin in seks!
Er is trouwens ook nog onderrugprijn bijgekomen, en nu dus al bijna 5 dagen overtijd....
M'n vriend vindt dat ik morgenochtend maar een test moet doen, om de knoop door te hakken dus doe ik dat maar. Duim voor me guys!

xxx-jes

Lieve Bar,

Ik hoop zo voor je dat het raak is.
Laat je het even weten als je zwanger bent. (of niet)
Ik moet volgende week dinsdag worden.
zit in mijn eerste ronde.
Eigenlijk is het enige verschijnsel dat ik hele zere tepels heb,maar dat kan ook komen doordat ik van de pil af ben nu!

Suc-6

Yvette

Hoi barbarella,
Nou als je mijn antwoord op jouw vraag al gelezen hebt(staat onder mijn bericht)
Dan weet je dat je een hele goede kans hebt,want ik heb ook een onderrugpijn en een beetje raar gevoel in mijn onderbuik,bij mij voelt het ongeveer hetzelfde als lichte ongipijntjes.
Dus wie weet.
Oh meid ik hoop het echt voor je.
morgen testen he?
Ik duim voor je.
Heel veel geluk!!!!!
XXX Phoebe

Ja inderdaad, je lichaam houdt je ontzettend voor de gek als je net bent gestopt. Ik had dat ook(nu weer maar echt extreem dus) Ik zit nu ook nog maar in ronde 2...dus ik hoop ook dat het raak is!

thnx voor je steun meid

liefs

Hey!

Nou dat klinkt al aardig... hopelijk is het ook echt positief!

Heel veel succes met testen morgenvroeg. Ik denk aan je!

Liefs,

Ginger

Lieve meiden! Bedankt!

Phoebe, dit is echt scary man...nu ben ik helemaal zenuwachtig.

Tot morgen...!

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Ik hoop dat het helpt meid.
Ik zit zelf ook zooooo te hopen dat het raak is.

Dus DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM...

Liefs Bieb

je heb dezelfde symtomen als dat ik had alleen ik had echt geen zin in sex.
maar ben nu 5 weken zwangervolgens dokters het voelt niet zo omdat ik weet en jullie wanneer bij mij die terug plaatsing was maar goed ben dus 5 weken.
ik duim voor je meid succes en laat het weten he.
gr hartje

Terug
Bovenaan