meer zin in.... rond de eisprong!!

A

Anoniem

Guest

misschien een rare vraag maar zijn er nog meer meiden, die ook meer zin in sex hebben rond hun eisprong?

ik heb dat dus best wel erg, het is zelfs zo dat ik bijna nooit zin heb, maar maar zo rond mijn eisprong dus wel super veel zin heb.

is dat raar??? of valt dat wel mee.

alvast bedankt,

groetjes van ramona

Hoi Ramona,

Dat is niet gek hoor! Ik herken het wel. Daardoor weet ik vaak dat mijn ei op pad is of gaat! En het haalt de druk van "verplicht" klussen. Je hebt er gewoon zin in, niks klussen omdat het moet. Gewoon omdat het leuk is.
Veel succes deze ronde!

Groetjes, Kat

Hoi, hoi................

Dat is helemaal geen rare vraag. Ik herken dit ook wel een beetje.....
En dan is het maar goed ook dat je lichaam het zo regelt dat je rond je eisprong meer zin hebt.
Want ik moet er toch niet aan denken dat je gaat "klussen" terwijl je er eigenlijk niet zo'n zin in hebt. Alhoewel............. als je dolgraag een kindje wilt................ "moet" dat misschien ook wel eens......

Succes ermee,

groetjes,

SUUS

Ik vond dit ook altijd raar

maar het klopt hoor

en veel vrouwen schijnen het te hebben

Ik heb het toen aan mijn huisarts gevraagd

((stom he))

maar ja toen wist ik nog niets van deze groep

succes groetjes natasja

Hallo,

Nou ik wil er even aan toevoegen dat eromheen klussen oke....maar tijdens niet hoor, voel dan met gewoon lopen mijn eierstok al dreunen laat staan bij gezellig klussen. Eigenlijk stom dat op het moment supreme ik er iniedergeval niet naar taal, hahaha. Nu maar hopen dat de rakkers ervoor of erna het ei te pakken krijgen!!

Iedereen veel succes ermee!!!

Groetjes Tamara29

Nou maar hopen dat mijn lijf me dat niet voor de gek houdt, want vorige week kon je me er op elk moment van de dag wel voor porren en sinds zaterdag heb ik niks geen zin meer (en dan doen we het ook niet.....we zijn pas in ronde 3 en we doen het nog niet voor de moet, wordt het niet gezelliger van).

Kan het niet controleren, want ik temp niet en voel m'n ei ook niet, maar ik hoop dus dat mijn lijf het allemaal goed heeft geregeld en ik vorige week ergens m'n ei heb gehad (dan hebben we er in elk geval goed ons best voor gedaan)

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan