meer zout!

ook wat, tijdens de zwangerschap het advies krijgen meer zout te eten!!!

Vanmorgen was ik erg draaierig en had het idee dat ik flauw zou vallen in de winkel. Dus toch maar even de verloskundige gebeld.....
waarschijnlijk een bloeddruk dip, voor een zwangere vrouw is het namelijk niet heel erg hoog. en aangezien wij volgende week naar Tunesië vertrekken....

dus nu het advies om goed zout te eten in het eten, zoute drop mee te nemen op vakantie (een paar zakken) en drinkbouillon om dit tussendoor even te nemen, zodat je ook voldoende vocht vast houdt.

Dus voor mij niet 'eet niet teveel zout', maar 'eet meer zout' is weer eens wat anders ;-)

Hahaha... heel herkenbaar.... Ik viel met mn vorige zwangerschap van de 6e tm de 18e week steeds flauw door te lage bloeddruk... Kon zou eten wat ik wilde hielp niks... werd er alleen maar flink beroerd van. Na de 18e week was het alleen nog maar als ik me te druk maakte of te snel opstond...

Was echt een rot periode... ben blij er nu geen last van te hebben.

Succes, en hopelijk helpt het zout bij jou wel.

x

hey

het is heel herkenbaar ik heb het vanaf week 11 een veel te lage bloeddruk. en nu heb ik het nog elke dag. dus kleine beetjes de gehele dag eten. en zoute chips voor ik naar bed ga. dropjes is mijn tas. drinkboulion tijdens het eten erbij drinken. iedereen zegt steeds pas je wel op, maar goed dat was echt het advies.

normaal hoor je alleen maar van een te hoge bloeddruk tijdens de zwangerschap, maar nu hoor ik dit overal.

heel veel sterkte meid. ik hoop dat het over gaat!

groetjes muppetje

gelukkig vandaag nergens last van! Zonder drop!

Ik ben ook nogal paniekerig van mijzelf, dus maak mij nogal snel druk om dingen zoals flauw vallen. Ik denk dus dat drop psysche al zal helpen ;-)

Terug
Bovenaan