Meer zwangere dames die uitgerekend zijn in juli 2009?

Hallo allemaal,

Ik weet sinds begin deze week dat ik zwanger ben, mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 6 okt, ik ben dus 12 juli uitgerekend.

Dit wordt onze tweede, ik heb al een dochtertje van 1,5.

Ben erg benieuwd of er meer dames aanwezig zijn die net weten adt ze zwanger zijn er dus uitgerekend zijn in juli 2009.

Liefs Pula

ook ik voeg me voorzichtig toe

ik ben patricia 23jaar en woon samen met mn vriend 27jr en ons dochtertje caithlyn van 03.03.2008.
volgens de verloskundige ben ik uitgeteld op 07.07.2009 wat nog niet helemaal zeker is want krijg pas 28e mijn echo dus ben erg benieuwd

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hoi, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.Ook ik ben in juli uitgerekend.
De meeste moeders van juli 2009 zitten op het forum van de juli mama's 2008.
Daar vind je ook een lijst met alle zwangeren die in juli uitgerekend zijn.
groetjes en misschien tot daar?????

Hey,

Gefeliciteerd allemaal!
En ik ben ook uitgerekend in juli om precies te zijn 21 juli 2009.
Hadden gisteren 1e gesprek bij de verloskundige.
Ik woon in het buitenland dus het gaat hier iets anders. Wij moeten tot 16 weken wachten tot 1e echo.

hoi Allemaal Gefeliciteerd.
IK Zal me voorstellen Ik ben mandy en 22jaar oud,ik heb zo een week of drie
geleden getest na ik over tijd was en jah positief kon het niet geloven heb het wel 3keer over gedaan, ik ben afgelopen maandag na de verloskundige geweest
kreeg een hoop info en ze heeeft gevoeld en heeft berekend dat ik 20 juli ben uitgerekend, het is onze eerste dus heel spannend voelde me goed alleen last van me borsten maatr ben nu echt beroerd en misselijk heef iemand een goeie tip?

O ja mag de 5de terug naar verloskundige dan kan ze luisteren en de 8ste krijgen we eerste echo duurt zo lang , wel moet ik tussendoor bloed prikken.
 Groetjessss

Hallo dames,

Ook ik ben in Juli uitgerekend de 1e van de maand.
Ik heb al een echo gehad en daar was een lief en actief hummeltje te zien. ik mag de 29e weer naar de verloskundige..

Liefs as Juli mama 11.1

hoi hoi

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik zelf ben uitgerekent op 9-7-09
heb 3 dec de 1ste echo gehad,en mochten ons kleine wondertje bekijken ookhet hartje klopt goed! verder afgelopen week intake gehad bij de VK
nou aankomende week bloedprikken
en mogen 14 jan weer terug om naar het hartje te luisteren.....

verder heb ik eigelijk bijna geen klachtjes alleen extreme moeheid

liefs liss 10 wkn en 1 dg

Terug
Bovenaan