meerder emiskramen

Hallo allemaal,

voor de zoveelste keer kom ik op dit forum terecht nadat ik even op het zwangere forum heb mogen rondkijken. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ook de vijfde zwangerschap niet goed af zallopen. We hebben helaas nog geen kinderen en zouden niets liever willen dan z'n klein hummeltje.

Heeft iemand dit ook meegemaakt? En hebben er mensen na deze ervaring wel gezonde kinderen gekregen?

Alvast bedankt en iedereen veel sterkte met jullie verlies.

Hoi wat vreselijk voor jullie.
Hebben ze al onderzoek gedaan waarom je iedereen keer een miskraam krijgt.
Ik begreep dat ze dat vaak doen na 3 of 4 miskramen.
Soms schijnt het met iets heel eenvoudigs te maken hebben.
Ik hoop het maar voor jullie.
Ik kan me voorstellen dat je graag zo'n klein hummeltje wilt. Daar doe je het ook allemaal voor.
Heel veel sterkte toegewenst.
Groetjes van Caroline

hoi heel erg voor jullie maar hoe komt dat dan al 5 keer achter mekaar inderdaad ik zou eisen dat ze me gingen onderzoeken, een vriendin van mij heeft dit ook 4 keer gehad achter mekaar bleek later dat zei geen jongetje kon uitdragen wegens een genen van haar man en die zwangerschappen bleken ook allemaal jongetjes te zijn, nu na 2 jaar heeft zij een gezond, mooi meisje dus er is altijd hoop. succes en sterkte.

Jeetje vijf miskramen.Kan je het allemaal nog wel aan?Ikzelf zit op drie en ik ben behoorlijk in de war.Ook bij ons is een hummeltje meer dan welkom. Ben je onderzocht? Ben je gezond?
Hou je taai, dat is het enige dat ik kan zeggen!!!!!

Hoi meiden,

dank je wel voor jullie lieve berichtjes. We zijn na de vierde miskraam met de onderzoeken begonnen. Inwenig is alles goed en nu is het wachten op de uitslag van het chromosomenonderzoek. Als hier niets uitkomt gaan ze ander dingen onderzoeken op gebied van hormonen.

We hebben helaas geen idee wat er daarna gaat gebeuren en of er ,als er iets uit de onderzoeken komt, ook iets aan gedaan kan worden.

Allemaal veel sterkte met het verwerken van jullie verlies!

Beste anoniem,

Ik begrijp hoe je je moet voelen. Ook wij begonnen zo'n 2,5 jaar geleden met zwanger proberen te raken, en tot nu toe hebben we alleen nog maar ellende en verdriet gehad. En het ergste van alles natuurlijk dat we nog steeds geen kleintje hebben. Ik vind het ook zo erg dat onze relatie een flinke knauw heeft gehad, waar veel mensen niet bij stil staan. Die zien alleen maar twee miskramen, maar denken verder niet na over het feit wat het allemaal met je relatie doet.
Het meeste van de tijd kan ik me er aardig door heen slaan, maar dan zijn er weer van die dagen dat ik in-en-in verdrietig ben, vooral als je ziet dat iedereen om je heen zo makkelijk het ene kind na het andere er uit plopt...
Ik had al twee kinderen kunnen hebben!!
Het beangstigd ons nu ook heel erg om weer zwanger te raken en weer een miskraam te krijgen. Na de eerste had ik nooit verwacht een tweede te krijgen, en nu verwacht ik nooit een derde te krijgen. Maar dan lees ik jouw berichtje en ik kan me zo goed voorstellen dat je zo bang bent om nooit moeder te worden! Ik heb dat namelijk nu ook al. Toch wil ik er voor blijven vechten en de moed niet opgeven, maar het word je wel heel moeilijk gemaakt zo....
Ik wens je in ieder geval alle geluk toe,

groetjes Em.

Hoi Em,

dank je voor je reactie. Het enige dat ik je kan zeggen op dit moment is dat ik iedere keer hetzelfde denk als jij; nu moet het goed gaan. Maar als dit niet gebeurd is dit natuurlijk een hele grote teleurstelling en wordt het iedere keer moeilijker. Wij komen er gelukkig samen iedere keer erg goed en sterker uit, en 1 ding is zeker, als je het niet meer probeert, wordt je ook niet zwanger van een gezond kindje. Ik probeer positief te blijven en hoop te houden op een goede afloop.

Hoop ook dat jij je binnenkort weer sterk genoeg voelt om het weer te proberen en dat het dan allemaal goed zal komen. Ik denk dat je alle ellende pas echt verwerkt als je een gezond kindje hebt gekregen. Veel succes!

Terug
Bovenaan