Meerdere harde buiken

<p>Hoi allemaal, </p><p>de titel zegt het al.</p><p>nou weet ik dat we geen verloskundige zijn, indien het aanhoud ga ik ook zeker aan de bel trekken, maar ik vroeg me af, momenteel heb ik sinds een uur al meerdere keren een harde buik gehad. Terwijl ik gewoon rustig op de bank zit. Nou vroeg ik me af of dit misschien “het begin” zou kunnen zijn. Ik ben ook nog maar 35 weken zwanger dus heb natuurlijk wel liever dat ze nog even binnen blijft zitten.</p>

Ik zou je aan willen raden om te timen of de harde buiken om een bepaald aantal minuten komen en gaan. Als je dit al een uur hebt, dan zou ik sowieso even aan de bel trekken bij de vk.

Ik heb het toen ook in die periode een paar avonden gehad dat ik zo rond de 5-10 minuten harde buiken kreeg. Maar dit was binnen het uur wel weer over. De verloskundige zei toen dat het voorweeen/indalingsweeen waren. Maar ik zou idd als het door blijft gaan wel even aan de bel trekken bij de vk

Zodra er flinke pijn bij komt kijken is het een wee zei m'n verloskundige! En anders gewoon harde buiken die krijg je nou eenmaal wat meer nu je wat verder in de zwangerschap bent. Ik ben 37 weken zwanger en ik heb 't ook als ik teveel heb gegeten dan zit ik zo vol dat m'n buik er op reageert

Zodra er flinke pijn bij komt kijken is het een wee zei m'n verloskundige! En anders gewoon harde buiken die krijg je nou eenmaal wat meer nu je wat verder in de zwangerschap bent. Ik ben 37 weken zwanger en ik heb 't ook als ik teveel heb gegeten dan zit ik zo vol dat m'n buik er op reageert

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties. 
Ik ben vannacht uiteindelijk toch wel bevallen. Na een moeilijke en pijnlijke bevalling maken mijn dochter t goed.

bedankt voor jullie reacties!

Terug
Bovenaan