Meerdere malen hik per dag (27weken zwanger)

<p>Hoi,</p><p>Titel zegt het al. Ik hoorde heel vaak dat de ongeboren baby’s hik kunnen hebben, dat heb ik paar dagen geleden heel goed gevoeld.</p><p>Alleen heb ik vanacht al 3 keer baby voelde hikken, is dat wel normaal nu dat ik pas 27 weken zwanger ben? Hoeveel keer per dag is eigenlijk normaal? Dat ik in een nacht al 3 keer heb gevoeld, dan ga ik overdag zeker nog wel paar keer voelen denk ik, is dat niet teveel? </p><p> </p>

Zolang die tussendoor stopt is er niks aan de hand. Als die dagen door de hik heeft kan je altijd even bellen naar VK. Hik is een onschuldig iets dat juist zijn middenrif sterker maakt. Niks om je zorgen om te maken. 

Je kindje wordt nu groter dus alles wordt beter voelbaar 
mijn kind had ook heel erg vaak de hik, meerdere keren per dag. Inmiddels een gezond kind van 14 maanden dat nog steeds regelmatig de hikt heeft. De ene dag meerdere keren en soms een paar dagen niets. 

Ons kindje had in de buik ook wel 2-3 keer per dag de hik. Pas toen hij 3 maanden oud was begon het wat minder vaak voor te komen ? Kan geen kwaad hoor, maak je geen zorgen!

Terug
Bovenaan