Meerdere miskramen, iemand ervaring?

<p>Hallo wij hebben nu 3 miskramen erop zitten. Morgen laten we broedprikken voor chromosoom onderzoek en autoimuum/bloedstollingsafwijking.</p><p> </p><p>Onze arts zei dat die niet verwachtte dat hier iets uit zou komen omdat we een gezonde zoon op de wereld hebben gezet. Maar waar kan het dan in hemelsnaam aan liggen. Tot 2 keer toe hebben we een hartje gezien maar wel vertraagde groei. <br /><br /></p><p>is er iemand die hetzelfde mee heeft gemaakt en waar ze al iets meer hebben gezegd of bij wie het wel is gelukt? Het maakt ons zo onzeker dat dit gebeurd.</p>

Ik heb 2 miskramen gehad. 1 keer hartje gezien wel traag in groei. 
Mijn schildklier waarde was iets verhoogd. Bij ons in het ziekenhuis is dan het beleid om medicijnen te geven. Maand na het starten met de medicijnen zwanger geworden ?

Helaas erg herkenbaar.
12 jaar terug een gezonde dochter gekregen bij de eerste zwangerschap. Daarna 6 x zwanger geweest waarin het steeds mis ging. De ene keer aan het begin. Andere keren als we al goede echos hadden gehad. Werd er zo onzeker van. Maar ja ruim 10 jaar mocht ik toch nog een keer zwanger worden en liep zelfs tot 38.4 ( dochter was prematuur)
En nu hebben we er een heerlijk mannetje van 10 maanden bij en een super trotse hele grote zus.

Dus blijf hoop houden dat het goed komt. Heel veel sterkte en kracht. Ik weet hoe zwaar het is. 

Hai,
Verdrietig zeg. Ja, ik kan er over mee praten. Ik heb in dit jaar 4 miskramen gehad. Nu de 5e keer is het eindelijk goed gegaan en ik ben inmiddels 17 weken zwanger. Alles ziet er keurig uit. Ik ben dus zo ongeveer heel 2019 zwanger geweest.
Ze hadden mij ook aangeboden om onderzoeken te doen, maar er al bij gezegd dat de kans heel klein was dat er iets uit zou komen. Wij hebben besloten om het een jaar de tijd te geven en als het dan nog niet zou lukken om dan de onderzoek molen in te gaan. 
Gelukkig is het allemaal goed gekomen en bleek het gewoon dikke, vette pech. Het blijft een ongrijpbaar iets.

Terug
Bovenaan