<p><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">Ik moet het even van mij af schrijven.</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">ondertussen meer dan 3 jaar geleden onverwachts zwanger geworden. Ik zat</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">niet meer aan de pil, en wij hadden beide zoiets van als het gebeurd gebeurd</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">het. We waren er zelf bij ?</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">Helaas na een zwangerschap van 8 weken en miskraam gekregen. Samen waren</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">we wel tot de conclusie gekomen dat het toch wel heel erg gewenst was. Dus</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">met de gedachten van dan was het waarschijnlijk niet goed geweest gingen wij</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">verder proberen.</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">4 maanden na de miskraam was ik opnieuw zwanger. had een positieve test in</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">handen en dat was het. Geen extra gevoel of blijdschap. helaas met 7 weken</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">begon ik weer te bloeden en dat zette door.</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">Klein jaartje later was ik weer zwanger. helaas stopte deze zwangerschap ook 1</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">dag voor dat we de eerste echo zouden hebben.</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">We gaven het even rust en we zien later wel weer. Alleen dat werkte niet</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">voor mij. Meerdere vrienden en familie leden werden zwanger. Ik ben blij</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">voor ze, gun het ze ook. Alleen ik had er veel moeite mee. Tot aan de dag</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">van vandaag zijn wij 4x tante en oom geworden. Wij zijn ook gek op ze.</span><br style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;" /><span style="color: #212121; font-family: -apple-system, HelveticaNeue;">Alleen soms denk je er wel aan terug en dat doet wel pijn. Vooral de opmerkingen. Nog geen kinderen? Wanneer nemen jullie kinderen? Wordt wel tijd voor een mini niet? </span></p><p>Na de 3 zwangerschappen waren we er klaar mee. Ik heb een paar maanden de pil geslikt om nergens meer aan te denken. </p><p>Alleen nu ben ik een geruime tijd er mee gestopt. 26-27 dagen is mijn periode. </p><p>Afgelopen 2 maanden heb ik steeds getest op een ovulatie. Geen smiley ? </p><p>Wat kan ik nog meer doen? </p><p style="text-align: right;"> </p>