Meerdere positieve ovulatie testen na miskraam

<p>Hallo,</p><p>9 februari heb ik een miskraam gehad. We kregen op 31 januari te horen dat het kindje gestopt was met groeien rond de 5 weken. Ik heb ongeveer een week nog na gebloed en ben daarna bij de gynaecoloog geweest die op de echo zag dat alles schoon was. Rond 26 februari had ik een positieve ovulatietest (beide strepen donker). 29 februari een negatieve ovulatietest en nu vanaf eergisteren 4 maart telkens weer lichte strepen op de ovulatietest. Ik snap er helemaal niks meer van. Ik ben namelijk nieuwsgierig hoe snel mijn cyclus weer op gang komt na de miskraam. Zijn er meer vrouwen met deze ervaring?</p><p> </p>

Ik heb vorig jaar 9 juni een miskraam gehad. Daarna had ik pas in me cyclus de 28/ 29 e dag positieve ovulatietesten. Gelukkig meteen raak. En nu bijna 37 weken zwanger.

Hoi, ik heb helaas precies 30 dagen geleden een miskraam gehad met 8 weken zwangerschap en de ovulatietesten zijn bij mij op het moment echt niet betrouwbaar omdat ik nog HCG in me lichaam heb, daar reageren ovutesten ook op. Ik heb intussen zo'n 15 ovulatietesten gedaan maar krijg steeds vreemde uitslagen.

Terug
Bovenaan