Meerdere positieve ovulatietests maar geen temperatuurstijging?

<p>He allemaal, <br />In december ben ik gestopt met het gebruik van de pil. Daarna heb ik 3 cycli gevolgd met ovulatietests en temperaturen. Deze cycli duurde 46, 40 en 36 dagen. Elke van deze cycli heb ik ondanks de lengte wel twee dagen een positieve ovulatietest van CB gehad en daarna netjes een temperatuurstijging die 13 dagen aanhield tot de dag van de menstruatie.</p><p>Nou wijkt mijn huidige cyclus nogal af van dit patroon... Mijn laatste menstruatie begon 13 april. De CB test gaf op 30 april 's avonds al een smiley terwijl is deze nog niet had verwacht. Dit was echter van korte duur want de volgende ochtend was de test weer negatief. Vervolgens op 2 mei 's avonds en 3 mei 's morgens opnieuw een smiley. Maar ook hierna weer negatief. Ook is er tot op heden geen temperatuurstijging. <br /><br />Tot slot heb ik zojuist voor de derde keer een smiley gekregen op de tests en dus ben ik een beetje de weg kwijt en lichtelijk ongerust. Volgens mijn berekening zou de eisprong wel tussen 4 en 8 mei moeten zijn.<br /><br />Wie kan mij helpen?</p>
 
Hey,
Mijn cyclus varieerd van  29 tot 31 dagen. Ik voel mijn eisprong meestal rond 14 a 16 dagen na mijn menstruatie. De dagen van mijn menstruatie erbij tellen. Dus ik had mijn menstruatie op 11 mei. Ik voelde mijn eisprong op 23 mei starten en eindigde 24 mei heel vroeg in de ochtend. Dus het ei is gesprongen op 24 mei. Deze maand dus op dag 14. Dus heb ik deze maand een cyclus van 29 dagen. Bij 31 dagen op dag 16 eisprong en dan 30 dagen dag 15 eisprong. 29 dagen op dag 14. Misschien moet je eens proberen om 14 dagen te tellen? Ik heb het voordeel dat ik mijn eisprong voel. Maar geeft geen garantie op zwangerschap. Want dit is ronde 2. Dus vanaf je menstruatie tellen. Bv 13 april menstruatie 29 dagen cyclus is je eisprong op 26 april , 30 dagen 27 april, 31 dagen 28 april, 32 dagen 29 april, 33 dagen 30 april, 34 dagen 1 mei enz. Probeer zo eens te tellen? Want hoe later je eisprong hoe langer je menstruatie in de kalender. Bv menstruatie 13 april eisprong op 34 dagen cyclus. Eisprong op 1 mei op 15 of 16 mei menstruatie.  Dan zit je 14 a 15 dagen na je eisprong. Het is maar een berekening geen wetenschap. Maar ik ga af op mijn eisprong aangezien ik deze voel en hoe ik het zou berekenen moest mijn cyclus er langer uitzien.
 
Dus als je sex hebt vanaf een cyclus van 29 dagen elke 2 a drie dagen. Dus vanaf 26 april tem 1 mei want ik heb maar getelt tot 34 dagen cyclus. Dus nu moet je tellen voor de maand juni.
 
Terug
Bovenaan