<p>He allemaal, <br />In december ben ik gestopt met het gebruik van de pil. Daarna heb ik 3 cycli gevolgd met ovulatietests en temperaturen. Deze cycli duurde 46, 40 en 36 dagen. Elke van deze cycli heb ik ondanks de lengte wel twee dagen een positieve ovulatietest van CB gehad en daarna netjes een temperatuurstijging die 13 dagen aanhield tot de dag van de menstruatie.</p><p>Nou wijkt mijn huidige cyclus nogal af van dit patroon... Mijn laatste menstruatie begon 13 april. De CB test gaf op 30 april 's avonds al een smiley terwijl is deze nog niet had verwacht. Dit was echter van korte duur want de volgende ochtend was de test weer negatief. Vervolgens op 2 mei 's avonds en 3 mei 's morgens opnieuw een smiley. Maar ook hierna weer negatief. Ook is er tot op heden geen temperatuurstijging. <br /><br />Tot slot heb ik zojuist voor de derde keer een smiley gekregen op de tests en dus ben ik een beetje de weg kwijt en lichtelijk ongerust. Volgens mijn berekening zou de eisprong wel tussen 4 en 8 mei moeten zijn.<br /><br />Wie kan mij helpen?</p>