Meerdere testen postief onder zaklamp

<p>Ik heb hulp nodig. Ik heb al een paar dagen pijnlijke borsten. Rugpijn moet mijn been hooghouden onder een kussen anders kan ik niet slapen. Misselijkheid van salami favoriet. Test gedaan en streepje is alleen zichtbaar onder een zaklamp Ik ben de 24 dec voor een dag donker bloed verloren in mijn cupje daarna niks meer. Het was 1/4 van mijn cup. Minder dan normaal  toen begonnen de symptomen. Dokter gebeld dat ik dinsdag had getest eb onder lampje zag en dinsdag moet ik weer testen. Wat betekend dit die klachten heb ik nooit gehad. </p>

Ah meid, dat kan alle kanten op. Positief is dat je symptomen hebt. Spannend is, dat volgens mij een streep alleen telt als hij zo met het blote oog te zien is. Sommige testen hebben voorgedrukte streepjes (die dan zichtbaar worden (roze kleuren) bij hormoonwaarden) en als het staafje nat is en je er idd met licht op schijnt, kan het zijn dat je enkel het voorgedrukte, maar niet verkleurde streepje ziet. ?

Je symptomen kunnen idd op een zwangerschap duiden. Maar eerlijk: zonder positieve test, kunnen dezelfde symptomen soms ook op een komende menstruatie duiden.

Ik hoop heel erg met je mee dat het positief is, en de test gewoon nog niet duidelijk is. Als het je lukt, wacht dan idd een paar dagen. Test dan opnieuw.

Heel veel succes!

Ik zou met clearblue testen! Als je met een digitale test de rest doet, dan is het zeker niet het "indroog streepje" wat je ziet!
heel veel succes!! 

Ik zou ook een digitale test doen, dan ben je zeker! Ik heb destijds ook meteen die digitale Clearblue gedaan, anders kan je blijven twijfelen ;) En doe hel ‘s ochtends he, met de eerste ochtendurine. Succes!

Haha die van mij was in het begin (een dag of 6 voor nod) ook alleen zichtbaar als ik er met de zaklamp op scheen. En nu ligt er een kindje van bijna 5 maanden  in zijn bedje.. 
Ik zou juist nog niet digitaal testen, die hebben vaak veel meer hcg nodig. Die van bol.com (dipsticks) extra early vond ik fijn. Die van action ook maar daar is nu denk ik niet aan te komen.

Succes!

Terug
Bovenaan