Meerijdplankje of een duo kinderwagen

Hoi dames,

Ik heb nu een stokke trailz kinderwagen, maar ik ben nu in verwachting. Wat raden jullie aan een meerijdplankje met zitje of een duo kinderwagen bijv bugaboo? Heeft er iemand hier ervaring mee?

Met 1 jaar en 1 maand heb je zeker wel een duowagen nodig of in ieder geval iets met een zitje. Je oudste blijft dan echt nog niet op het plankje staan!

Mijn oudste was 21 maanden toen haar zusje kwam en wij hebben het prima gered met een plankje, en we gebruiken de wagen niet dagelijks.. dat scheelt ook. Maar een duowagen lijkt me met zo weinig leeftijdsverschil wel een must!

Helemaal met zeeuwsmeisje eens. Je oudste kan dan misschien net een beetje lopen of nog niet en zal nog niet stabiel genoeg kunnen staan op een bewegende wagen. En goed blijven zitten op zo'n zitje is dan ook nog lastig. Dus lekker voor een duowagen gaan.

Ik zou m wel tweedehands kopen, er staan er genoeg te koop!
Jij zal hem t eerste jaar veel gebruiken, daarna misschien al veel minder en dan kun je 'm zelf aardig doorverkopen voor dezelfde prijs waarvoor jij 'm tweedehands gekocht hebt.
Nieuw zijn ze gewoon schreeuwend duur en dat geld haal je er bijna niet uit

Terug
Bovenaan